Việc làm LeapXpert

Cập nhật 18/01/2024 00:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
LeapXpert
QA Analyst (Salesforce platform)
LeapXpert 3.6★
9 đánh giá 9 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
OPSWAT, a global leader in IT, OT, and ICS critical infrastructure cybersecurity, delivers an end-to-end platform that gives public and private sector organizations and enterprises the critical advantage needed to protect their complex networks, secure their devices, and ensure compliance. Over the last 20 years our commitment to innovative technology has earned the trust of more than 1,700 organizations, governments, and institutions globally, solidifying our role in protecting the world’s critical infrastructure and securing our way of life.

The Position

OPSWAT is looking for a QA Analyst to join our CRM Platform team. In this role you will be responsible for developing test cases and procedures, testing the features and functionalities in our Salesforce platform and other go to market tech stacks, work with other team members to resolve defects, and coordinate sign off with business users before production deployment.

The ideal candidate should have a strong in root cause analysis as well as an understanding on working in an agile and sprint environment. This position is based in our Ho Chi Minh City office and work with peers around the globe.

What You Will Be Doing

  • Conduct end-to-end testing of Salesforce solutions, including configuration and customization.
  • Design and Execute test cases using Salesforce testing tools and frameworks.
  • Define testing standards and develop well-structured, maintainable, and easy-to-understand test scripts and documentation.
  • Participate in scrum meetings, analyze assigned user stories, identify/resolve gaps in functional user stories/business requirements.
  • Collaborate with business stakeholders from Go to Market teams to conduct User Acceptance Testing (UAT) pre-deployment and ensure all requirements are met.
  • Document and report defects, and work with administrators / analysts to resolve them.


What We Need From You

  • A Minimum of 2 year QA experience in Salesforce CRM platform
  • Experience working with Marketing Ops, Sales Ops, Customer Support Ops, FP&A would be ideal
  • Knowledge of Testing/Planning Tools/Testing Practices
  • Experience with third-party application integrations (i.e. HubSpot, ZoomInfo, Customer Portal, Bamboo, NetSuite)
  • Experience working in an Agile and Sprint environment
  • Experience with JIRA or Other Defect Tracking Software
  • Detail oriented and strong organization skills


OPSWAT is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to providing an environment where equal employment opportunities are extended to all employees and applicants, free of discrimination and harassment of any type. All employment decisions are based on individual qualifications, job requirements, and business needs without regard to race, color, religion, age, sex, national origin, disability status, genetics, protected veteran status, sexual orientation, gender identity or expression, or any other category protected by federal, state, or local laws.

Recruiting Agencies: we do not accept unsolicited resumes from third party agencies for any of our open positions. To submit resumes for our jobs, there must be a recruiting contract approved by our legal team and endorsed by both parties. We are currently not accepting additional 3rd party agencies at this time.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

LeapXpert được tạo ra để các doanh nghiệp nắm bắt cơ hội trước tiên là thích ứng, sau đó chuyển đổi hoạt động giao tiếp trong kinh doanh.

Nền tảng ưu tiên thiết bị di động của chúng tôi cho phép bất kỳ nhân viên nào liên lạc tức thời từ trong một môi trường thống nhất và an toàn với khách hàng hoặc các bên bên ngoài đang sử dụng ứng dụng nhắn tin tiêu dùng ưa thích của họ mọi lúc, mọi nơi. Tất cả thông tin liên lạc được quản lý và quản lý ở cấp doanh nghiệp phù hợp với các yêu cầu về quyền riêng tư và tuân thủ quy định.

LeapXpert  – Giao tiếp kinh doanh có trách nhiệm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2019

Mission

Chúng tôi đã phát triển một nền tảng hiện đại, tinh vi với giao diện người dùng trực quan, cho phép người dùng giao tiếp thông qua các ứng dụng nhắn tin phổ biến nhất thế giới.


Review LeapXpert

3.6
9 review

15/03/2024
Kỹ sư phần mềm tại Hồ Chí Minh

Môi trường độc hại(GL)

17/01/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Muốn phát triển bản thân không ngại việc nhiều và khó khăn thì nên vào Leap. Ngày đầu mình join hơi bỡ ngỡ phần lớn do việc nhiều mà cái gì cũng chưa có phải tự mò(Rv)

17/01/2020
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Nói chung Leap phù hợp với ai muốn phát triển và thách thức bản thân, tự học được, còn kiểu vào có task gì làm nấy nhàn nhàn thì thời điểm này chưa thích hợp.(rv)

Bạn làm việc tại LeapXpert? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LeapXpert

LeapXpert

Click để đánh giá