A. POSITION SUMMARY
Support and advise P&CI Leader, Head of P&CI, Local Management and Functions in control monitoring and process improvement, in which supporting process owners to design, implement and monitor their processes and controls as well as managing Fraud and Risk to ensure efficiency of internal control environment.
B. MAIN RESPONSIBILITES
1. Internal Audit & Control Monitoring
- Skilled in leading strategies to monitor KPIs and performance metrics, particularly in compliance and control monitoring within data and business processes.
- Proficient in audit assignments and risk assessments, with experience from KPMG and other analytical roles.
- Experienced in regulatory compliance and internal controls within financial reporting environments.
2. Process & Control Management and Compliance
- Strong expertise in designing and documenting business processes, aligned with global frameworks and standards (e.g., SAP, Tableau, Power BI).
- Developed robust ETL processes, enabling consistent data quality and compliance.
3. Continuous Process Improvement
- Proven record of implementing Lean/Six Sigma methodologies.
- Delivered CPI projects for operational efficiency, such as optimizing data pipelines and fostering a data-driven culture.
4. Fraud Management
- Experience in projects requiring stringent compliance and preventive actions.
- Familiar with handling sensitive issues, such as monitoring and managing real-time data for brand safety.
5. Other Support
- Actively collaborated with internal and external auditors to ensure regulatory compliance and closure of findings.
- Played a consulting role in advising on operational concerns and aligning with strategic goals.
C. JOB REQUIREMENT:
• University graduating in Auditing and Accounting.
• Auditor's Certificate (CPA) - Ministry of Finance (Certificated Public Accountant), or CIA
• At least 5 year experiences in external and internal auditing & accounting.
• Understanding Business Operation and Risk Based Assessment.
• Have experiences on project of continuous process improvement
• Honest, careful, independent, objective
• Sharply to detect audit finding
• Conversant with spoken and written English.
• Good interpersonal, communication and presentation skills.
• Fluent in using PC software: MS office
LeapXpert được tạo ra để các doanh nghiệp nắm bắt cơ hội trước tiên là thích ứng, sau đó chuyển đổi hoạt động giao tiếp trong kinh doanh.
Nền tảng ưu tiên thiết bị di động của chúng tôi cho phép bất kỳ nhân viên nào liên lạc tức thời từ trong một môi trường thống nhất và an toàn với khách hàng hoặc các bên bên ngoài đang sử dụng ứng dụng nhắn tin tiêu dùng ưa thích của họ mọi lúc, mọi nơi. Tất cả thông tin liên lạc được quản lý và quản lý ở cấp doanh nghiệp phù hợp với các yêu cầu về quyền riêng tư và tuân thủ quy định.
LeapXpert – Giao tiếp kinh doanh có trách nhiệm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Chúng tôi đã phát triển một nền tảng hiện đại, tinh vi với giao diện người dùng trực quan, cho phép người dùng giao tiếp thông qua các ứng dụng nhắn tin phổ biến nhất thế giới.
Review LeapXpert
Những người mới được tuyển dụng được đưa trực tiếp vào các dự án quan trọng (GL)
Đội ngũ tại LeapXpert có tinh thần hợp tác đáng kinh ngạc (GL)
Đội ngũ nhân sự vô cùng có tổ chức và phản hồi nhanh chóng (GL)