- Receive and resolve issues related from customers, be the focal point for troubleshooting, etc.
- Coordinate with internal departments to handle daily tasks to operate the service and resolve problems.
- Foster collaboration between different departments (e.g., sales, marketing, finance) to ensure seamless operational processes and achievement of common goals.
- Project Management: Lead cross-functional projects, ensuring timely delivery within budget while meeting quality standards.
- Performance Monitoring and Reporting to maintain and develop quality assurance processes to ensure that operations meet established standards and regulations.
- Prepare weekly/monthly/quarterly reports with daily tasks.
- Other tasks as requested by the direct line manager.
- Support Admin Tasks such as filing documents, hosting contracts, paying promotion costs, etc.
- Minimum Qualifications: University degree majoring in Economics, Marketing, Business,etc
- Experience:
- Have knowledge about operating payment services including offline and online payment (websites, mobile applications that sell products/services).
- Have experience in business operations or a similar role
- Essential skills:
- Proficient in English.
- Proficient in office tools/skills
- Proficient in using analytical tools is a plus
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Adaptable and resilient in a fast-paced environment.
- Personal characteristics:
- Responsibility, honest, enthusiastic
- Withstand pressure with high and repetitive workload
- Strategic thinker with a focus on results.
- Detail-oriented with strong organizational skills.
LeapXpert được tạo ra để các doanh nghiệp nắm bắt cơ hội trước tiên là thích ứng, sau đó chuyển đổi hoạt động giao tiếp trong kinh doanh.
Nền tảng ưu tiên thiết bị di động của chúng tôi cho phép bất kỳ nhân viên nào liên lạc tức thời từ trong một môi trường thống nhất và an toàn với khách hàng hoặc các bên bên ngoài đang sử dụng ứng dụng nhắn tin tiêu dùng ưa thích của họ mọi lúc, mọi nơi. Tất cả thông tin liên lạc được quản lý và quản lý ở cấp doanh nghiệp phù hợp với các yêu cầu về quyền riêng tư và tuân thủ quy định.
LeapXpert – Giao tiếp kinh doanh có trách nhiệm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Chúng tôi đã phát triển một nền tảng hiện đại, tinh vi với giao diện người dùng trực quan, cho phép người dùng giao tiếp thông qua các ứng dụng nhắn tin phổ biến nhất thế giới.
Review LeapXpert
Những người mới được tuyển dụng được đưa trực tiếp vào các dự án quan trọng (GL)
Đội ngũ tại LeapXpert có tinh thần hợp tác đáng kinh ngạc (GL)
Đội ngũ nhân sự vô cùng có tổ chức và phản hồi nhanh chóng (GL)