Mô tả công việc
- Responsible for all management functions, operating procedures, practices and results of the restaurant.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as scheduled.
- Ensure high level of cleanliness in the restaurant at all times.
- Adhere to all safety and hygiene procedures in handling all equipment, utensils and crockeries and to prevent from accidents and minimize breakages.
- Attend all training assigned to and assist with the training of new colleagues as and when scheduled.
- Checks the dining room before opening hours: table setting, tableware, furniture, lightings, mis-en place and condiments - that they are in order.
- Checks staff uniforms, shoes, general appearance and makes sure they are well-groomed.
- Responsible for all store requisitions on fresh orders and replenishment for the outlet’s consumption.
- Takes food and beverage orders and assists waiters/waitresses in service.
- Ensure maximum creativity in all food displays.
- Checks all orders before they are sent to the guests’ tables and makes sure they are as per guests requirements, from the food down to the beverages.
- Responsible for all monetary amounts stated in guest checks and responsible also for all missing checks.
- Ensures that all restaurant policies and procedures are followed in order to provide quality service to guests.
- Active monitoring and participation in social media to increase awareness and business to restaurant.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
2. Health and safety and food hygiene certificates.
3. Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
4. Have at least 2 year of experience in the same position in luxurious Japanese restaurants or in 4* hotels or higher.
5. Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Công ty TNHH Linfox Logistics bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2006 và hiện đang vận hành chín địa điểm trên cả nước, vượt qua sự phức tạp về địa lý của Việt Nam.
Với khả năng vận chuyển, lưu kho, công nghệ và bảo mật, đội ngũ nhân viên làm việc chuyên nghiệp để vượt xa các yêu cầu của các đối tác đa dạng trong lĩnh vực FMCG, tài nguyên và công nghiệp.
Các hệ thống đằng sau con người, đội tàu và kho hàng của chúng tôi làm cho Linfox trở thành một trong những công ty hậu cần an toàn và hiệu quả nhất được lựa chọn ở khắp khu vực châu Á-Thái Bình Dương.
Văn hóa cải tiến liên tục của chúng tôi đảm bảo rằng khách hàng nhận được lợi thế cạnh tranh mà họ cần để thành công.