Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
LITTLE HOI AN GROUP
Song hành cùng dòng chảy tinh hoa!!!
Nhắc đến những điểm lưu trú nổi bật tại Hội An không ít du khách nghĩ ngay đến chuỗi khách sạn Little Hoi An Group. Đây chính là một Hội An thu nhỏ luôn giữ vẹn nguyên trong mình những giá trị thuần khiết, nồng hậu của người con xứ Quảng nói chung và Hội An nói riêng.
Đến nay, Little Hoi An Group đã sở hữu và vận hành 8 khách sạn dòng boutique trong đó quy mô phòng lên đến 500 phòng. Trung bình mỗi năm, Little Hoi An Group đã phục vụ hơn 300,000 lượt khách du lịch trên thế giới. Theo dự kiến, Little Hoi An Group sẽ cán mốc 1000 phòng khách sạn và sở hữu 2 nhà hàng quy mô hơn 1000 chỗ vào năm 2020!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với tâm niệm “Tấm lòng của người địa phương”, Little Hoi An Group luôn là một mái nhà ấm áp dành cho tất cả mọi du khách gần xa. Bằng những cống hiến đặc sắc, chúng tôi hy vọng thương hiệu của mình sẽ ngày càng vang xa để đến gần hơn với trái tim của tất cả du khách trên mọi miền đất nước và du khách quốc tế.