Develop and maintain eCommerce sites on the Shopify platform, including themes, Liquid programming, and corresponding apps.
Extend Shopify platforms through the installation and setup of apps, integrating them into the customer experience.
Provide support to non-technical teams in the use of Shopify and its apps effectively.
Evaluate new technologies to improve products and processes, and contribute to internal projects related to Shopify.
Identify areas for site improvement, troubleshoot, and solve bugs as they arise.
Train other developers in app development skills.At least 7+ years of experience: Developing websites using PHP, relational databases (MySQL, PostgreSQL...).
Complete know-how of Shopify's Admin System.
Strong programming knowledge of "Liquid" for Shopify Stores and Shopify Themes. Proficiency in HTML5 and CSS3 is also required.
Knowledge of PHP scripting language for building Shopify Apps, and familiarity with JSON REST API with Auth.
Proficiency in front-end development technologies: JavaScript, TypeScript, HTML, and CSS.
Knowledge of Google Analytics for Conversion Rate Optimization (CRO) is desirable. Expertise in Google Content Experiments is required for testing purposes.
Demonstrated strong understanding of at least one modern JS framework/library: ReactJS, VueJS, NextJS, AngularJS, etc.
Fluent in business English with effective communication skills to interact with customers.
Strong interpersonal skills: Ability to interact with stakeholders from multiple teams effectively.
Willingness to adapt flexibly to changes in clients' requirements and urgent requests.
Strong team building, conflict resolution, and performance evaluation skills.
Strong issue-resolution skills: Ability to identify and address challenges promptly and effectively.
Optional Requirements:
4+ years of experience working with Shopify.
Expertise in creating web designs and user interfaces (UI).
Proficiency in developing payment gateways and inventories.
Knowledge of other popular eCommerce platforms such as Magento, WooCommerce, and BigCommerce.
Ability to code review and mentor junior/mid developers.1. Salary and Benefit
Attractive salary and benefits. Competitive Basic Salary; 13th Salary; Lunch, Gasoline and Telephone allowance; Incentive Bonus and annual salary review.
Premium Healthcare for you, 100% covered by the company. Annual medical checking up to USD 5,000 per year.
Full package: Full government social, health and unemployment insurance.
Extra bonus per personal event such as wedding, family's funeral, birthday, newborn baby, etc.
Paid leave. 12 days per year and 01 day for Company Foundation day, long service leave.
Discount 40% for CJ's brands: CGV Cinema, Tous Les Jours, CJ Food, Meet Master, CJ Market, etc.
2. Working Environment
Working time: Monday - Friday. We work 40 hours per week.
English working environment: Chance to work onsite abroad and work on challenging GDC projects. Work closely with both Vietnamese and Korean experts.
Internal English/ Korean Class: Fully sponsored by the Company after working time.
Company trip and team building, football club, dinner party every month. We love playing teamwork games.
Free snacks, drinks (tea, coffee, etc.).
Công ty TNHH Truyền số liệu LOTTE Việt Nam (LDCC VN)
Được thành lập năm 2009, trải qua gần 10 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam, Chúng tôi tự hào cung cấp hầu hết các giải pháp và Dịch vụ IT cho các công ty con thuộc Tập đoàn LOTTE đang kinh doanh tại Việt Nam. Với đội ngũ chuyên gia đến từ Hàn Quốc cùng với những Kỹ sư nhiều kinh nghiệm trong nước, suốt nhiều năm tận tụy phục vụ, LDCC VN luôn được tin cậy bởi Đối tác và Khách hàng. Kế thừa kinh doanh tất cả các Giải pháp Công nghệ sở hữu bởi Công ty mẹ, Chúng tôi kết nối và phát triển mạng lưới khách hàng thuộc mọi lĩnh vực vốn là thế mạnh của LOTTE, từ Bán lẻ, Sản xuất đến Tài chính, Dịch vụ Công…. bằng những giải pháp bắt kịp xu hướng Công nghệ của thế giới như Triển khai hệ thống ra vào cho cao ốc, An Ninh nhận diện khuôn mặt, Smart Parking, Thu phí tự động, Way finding, Retail, Core Banking, Giải pháp Chứng khoán T- Solution và nhiều Giải pháp chuyên biệt khác. Mỗi Giải pháp chúng tôi sở hữu một thế mạnh riêng để khẳng định thương hiệu của LOTTE IT trên thị trường Công nghệ không ngừng dịch chuyển như hiện nay.
Với những nỗ lực của mình, sau 9 năm có mặt tại Việt Nam, chúng tôi dần dần tìm hiểu mong muốn của khách hàng bản địa, LDCC VN đã và đang cung cấp Dịch vụ và Giải pháp cho 50 Khách hàng Doanh nghiệp, 1500 users gián tiếp sử dụng các dịch vụ LOTTE Cloud Service, gần 45 Kỹ sư Onsite phục vụ khách hàng, hợp tác thành công với nhiều đối tác lớn. Hiện tại Công ty đã có 02 Văn phòng đại diện tại Hà Nội và TP. Hồ Chí Minh với quy mô lên đến gần 200 nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
1996 - 2004
Thành lập Lotte Data Communications và triển khai hoạt động kinh doanh quản lý hệ thống và triển khai dịch vụ MOIN. Sáp nhập với LOTTE Electronics
-
2005 - 2009
Nhận 'Giải thưởng Xuất sắc' tại Hội nghị Quản lý Chất lượng Seoul
Công bố tầm nhìn của công ty (The Best Value Partner)
Khai trương Trung tâm dữ liệu tích hợp
Thành lập chi nhánh Việt Nam
-
2010 - 2015
Công bố tầm nhìn sửa đổi lần thứ hai của công ty (Đổi mới giá trị)
Mua lại công ty công nghệ thông tin Hyundai
Được trao hợp đồng triển khai hệ thống vận hành Đường vào thứ hai tại Cảng mới Busan
Ra mắt Trung tâm Phục hồi Thiên tai
-
2015 - Hiện tại
Khai trương Trung tâm R&D Hồ Chí Minh tại Việt Nam
Mission
Gìn giữ nét đẹp văn hóa Việt – Hàn.
Review Công ty Truyền số liệu LOTTE Việt Nam (LDCC VN)
Nhìn chung thì văn phòng làm việc tạm ổn tuy nhiên không phù hợp với các bạn trẻ, phù hợp với các người lớn tuổi (rv)