Manage and be responsible for activities related to product/ Solution/ Journey development and management for division through:
- Product/ Solution/ Journey design, embedded with customer experience required
- Product/ Solution/ Journey policy và guidelines
- Provide training knowledge on Product/ Solution/ Journey
- Other tasks assigned by department Head/Director
- Deploy, coordinate with stakeholders and participate in the development and administration of policies related to customers:
- Building and managing product trees and related documents of customers;
- Coordinate with stakeholders to ensure the effectiveness of risk management, excluding legal risks, operational risks, compliance risks;
- Responsible for the management, development, adjustment and standardization of regulations, guidelines, products/packages/business programs/solutions of the Division in accordance with the law, Techcombank's general policies và customer's need.
- Development of products/product packages/Business programs/solutions
- Responsible for/coordinating feasibility assessment and proposing product/solution development ideas, product/solution development planning
- Responsible for/coordinating in building/adjusting products/product packages/solutions, sales programs to meet the needs of each segment/sub-segment/region/sub-sector on the basis of CVP
- Building operating procedures – systems and services
- Responsible for/coordinating design, construction, development, adjustment of operating processes from the perspective of product/product package/Biz program/solution, update problems (if any), propose alternatives, process improvements, modifications
- Responsible for implementing or coordinating with Internal Divisions to improve and automate operational and service processes
- Price and fee policy:
- Responsible for/coordinating the development/adjustment and management of product/package/solution pricing models/promotions by segment/sub-segment, by regions/areas on the basis of CVPs, policies and orientations of Techcombank.
- Develop and manage pricing policy/governance framework for customers
- Monitoring/coordinating product portfolio management/product packages/solutions/promotions
- Responsible/coordinating for monitoring và managing the effectiveness of products/product packages/Biz program and proposing solutions to improve operational efficiency
- Project:
- Participate in projects related to products/solutions for business customers
- Training and capacity development:
- Drafting training documents for Products/Solution
- Participating in and implementing sharing / training / coaching for consulting forces on products and solutions
- Other tasks assigned by the department head
Key Accountabilities (3)
Key Relationships - Direct Manager
Director/Head of function
Key Relationships - Direct Reports
None
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in Division, other units in TCB
Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Understanding of solutions to improve performance of division (resource, system, operations, risk management)
- Understanding of banking activities
- Understanding of strategy, business model, CVP
- Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Mobicast được thành lập 01/10/2018 và trở thành một trong số nhà mạng ảo đầu tiên tại Việt Nam (MVNO – Mobile Virtual Network Operation).
Tháng 4/2020 ký kết thoả thuận chính thức với Tập đoàn bưu chính Viễn thông Việt Nam (VNPT). Các dịch vụ Mobicast cung cấp bao gồm:
• Dịch vụ Telco: nghe gọi, SMS, Data
• Dịch vụ Platform: cung cấp nền tảng kết nối với các dịch vụ , không giới hạn data
• Dịch vụ số của Mobicast do Mobicast tự phát triển dựa trên phân tích và thấu hiểu khách hàng
Website: https://reddi.vn/ và https://www.mobicast.vn/
Tháng 9/2021 Mobicast chính thức sáp nhập vào tập đoàn hàng tiêu dùng số 1 Việt Nam Masan Group, mở ra những bước đi mới nhằm số hóa nền tảng tiêu dùng bán lẻ, đem lại tiện ích tối đa cho khách hàng.
Review Mobicast
Mình thấy ít khi các bạn tuyển dụng hiểu rõ được scope công việc của các vị trí. Nhưng bạn này thì có, bạn ấy hiểu rõ mọi ngóc ngách vị trí này cần gì, làm gì(rv)
Công ty này rất ok về môi trường và văn hóa doanh nghiệp dù là môi trường Starup về nhà mạng viễn thông MVNO ,nhất là đón tiếp nhân sự mới và phỏng vấn ứng viên, rất ân cần chu đáo và tổ chức tiệc tùng linh đình ở văn phòng(rv)
Lương cao. Thưởng thấp, gần như không. Mọi người hòa đồng, vui vẻ.(rv)