Mô tả công việc
- Ensure that all new associates attend the Hotel Orientation program
- Conduct training needs analysis of the hotel and departments.
- Associate with Department Heads to develop departmental on the job training schedules that meet departmental operating objectives.
- Develop and implement training programs to meet specific department/hotel needs.
- Establish a training library of books, videos, journals and resources to assist trainer and staff development.
- Prepare and administer the training calendar on monthly basis.
- Ensure all staff receives ongoing training in Radisson Corporate Training Programs.
- Facilitate management training programs.
- Source and obtain specialist assistance to conduct training when needed.
- Monitor all training activities conducted on and off site.
- Evaluate training effectiveness by attending as many training sessions as possible.
- Liaise with training consultant conducting hospitality training courses.
- Maintain an up to date record of suppliers of training resources.
- Prepare training budget to meet the business goal.
- Administer the training budget and purchase training materials as required.
- Assist in the selection and appointment of departmental trainers and set up training system.
- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.
- Create a learning organization and resources library
- Promote by example the principles of “Yes I Can”
- Assist in hotel Recognition Program.
- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
- Manage the administration of trainees and apprentices on the property
- Keep good relationship with vocational schools.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or higher
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
Trung tâm tiếng Anh My Friends được Sở Giáo dục và Đào tạo Hà Nội cấp phép hoạt động từ năm 2010. Trung tâm có đội ngũ giảng viên uy tín, nhiệt tình, phương pháp giảng dạy hiện đại; với hệ thống giáo trình được thiết kế, xây dựng từ các nguồn tài liệu mới nhất của Oxford, CamBridge, ETS- Hoa Kỳ,.. Chương trình học được tính toán thiết kế đảm bảo tính ứng dụng, hiệu quả, phù hợp với các cấp độ và trình độ của học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
-
Trung tâm tiếng Anh My Friends được Sở Giáo dục và Đào tạo Hà Nội cấp phép hoạt động từ năm 2010. Trung tâm có đội ngũ giảng viên uy tín, nhiệt tình, phương pháp giảng dạy hiện đại; với hệ thống giáo trình được thiết kế, xây dựng từ các nguồn tài liệu mới nhất của Oxford, CamBridge, ETS- Hoa Kỳ,.. Chương trình học được tính toán thiết kế đảm bảo tính ứng dụng, hiệu quả, phù hợp với các cấp độ và trình độ của học viên.