Việc làm Nextop

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Nextop Co. Ltd
Admin Officer (Japanese)
Nextop
3.0
1 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh, Điện Biên
Job Description
About C2C Tech Hub: C2C Tech Hub is a startup company with a mission to change people's daily lives worldwide via C2C-type applications. We firmly believe in the future of work where the Customer-to-Customer (C2C) model becomes mainstream and people would benefit greatly from a platform that connects their values.
Job requirement
Job Responsibilities:
Regularly coordinate with the parent company in Japan to fulfill operational requirements. Being a bridge communication to align internal operational processes between VN and JP for an agile workflow.
Organize and consolidate invoices, receipts, and payment records. Create payment requests on the internal system.
Provide comprehensive administrative support as schedule group meetings, manage calendars, draft documents, create reports, and business travel arrangements.
Ensure the proper maintenance of office equipment. Follow vendor contracts and warranty periods, and promptly update quotations and contracts for any broken or new items.
Coordinate with relevant stakeholders to organize internal activities such as company trips, Kick-off, health check, mandatory training such as fire protection and prevention, occupational hygiene and safety, Christmas party, Year-end Party, etc.
Office maintenance: liaise with vendors and service providers for office repairs, maintenance, and supplies. Monitor office equipment functionality and coordinate repairs or replacements as needed.
Tax: Perform the tax declaration for the office & foreigners' landlord.
Responsible for updating and maintaining company documents, including the ERC, IRC and the Company's Charter.
Oversee office services, including managing post office, transportation (e.g., Grab), monitoring utilities (electricity and water), handling building parking arrangements, preparing a list of monthly expenses, collecting VAT invoices, controlling costs, and registering new users.
Administrative policies and procedures: cooperate with other departments (if needed) to ensure compliance with administrative policies, procedures, and guidelines. Suggest improvements to enhance efficiency and effectiveness.
Assist with ad-hoc duties and activities as needed.Job requirements:
Minimum 3 years of experience as an Administrative Officer, Administrator, or similar role, demonstrating a strong understanding of administrative functions and office operations.
Fluent in Japanese (JLPT N3 level or above) is a must and English at work (regularly coordinate with Japanese side)
Proficient in using MS Office tools (Word, Excel, PowerPoint...)
Strong written and verbal communication skills.
Strong organizational skills with the ability to prioritize tasks and manage deadlines.
Problem-solving attitude with strong attention to detail.
Excellent interpersonal skills.
Analytical thinking and critical decision-making skills.
High sense of responsibility; agile and flexible in handling arising situations.
Being able to join soon would be preferableBenefits
An exciting opportunity to work in a friendly and international working environment.
01 WFH day/month
Performance bonus
02 salary review/year
Annual Health Checkup.
Attractive Health Care Insurance Package + Breast cancer Insurance for female employees
14 Annual Leaves/year
Allowance: Lunch allowance, travel allowance, parking fee
2 paid leaves in the probation period.
Team building activities/Company trip.
Provide working devices (personal laptop).
CTH Club: badminton, football, swimming.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.

Những nghề phổ biến tại Nextop

Bạn làm việc tại Nextop? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nextop

Nextop

Click để đánh giá