Việc làm Nextop

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Nextop Co. Ltd
HR & Admin Manager
Nextop
3.0
1 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
1. Administration
- Supervising the day-to-day operations of the administrative department and staff members
- Manage agendas, travel plans and appointments for upper management
- Travel logistic arrangement for staff & guests (ticket, hotel, allowance, restaurants, gifts...)
- Support purchasing of office stationaries & office supplies
2. HR
- Forecast workforce needs. Make an annual headcount plan.
- Manage the recruit cycle: sourcing, recruiting, and evaluating qualified job candidates.
- Oversees HR and organizational programs to improve employee engagement and satisfaction.
- Promote a positive work culture and employee engagement through various HR initiatives.
- Develop and deliver learning and development activities that close gaps in employees' competencies and skills.
- Coordinate with other departments for training arrangements for staff.
- Stay updated on employment laws and regulations, ensuring the company's practices align with them.
- Prepare reports and documentation for authorities and ensure compliance with statutory requirements.• Female, University degree with minimum 5 years' experience in HR & Admin roles
• Good command of written and spoken English.
• Bachelor's degree in human resources, Business Administration, or other related fields. HR Certification is a big plus.
• In-depth knowledge of labor law
• Have communication, negotiation, and problem-solving skills.
• Be careful and timely at work.
• Have a cooperative spirit, and highly responsible and trustworthy.• Salary and other benefits will be negotiated depending on qualifications and competitiveness.
• Professional and friendly working environment
• Opportunities to advance quickly and fast-track your career.
• A team that is reliable and willing to listen and engage with every team member.
• Annual salary review & bonus twice a year.
• Domestic & overseas technology workshops & conferences.
• Comprehensive insurance.
• Happy hours twice a week
• Annual teambuilding trips.
• Events for employees & their kids.
• Private Insurance
• Subvention for lunch, business trip ...
WORKING HOURS:
• Monday to Friday ([protected info]; break from 12:30 - 14:00)
• Saturdays morning ([protected info])
• 2 Saturdays off per month
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.

Những nghề phổ biến tại Nextop

Bạn làm việc tại Nextop? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nextop

Nextop

Click để đánh giá