Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Campaign pre-planning:
Branding (Online & Offline)
- Check briefing from brand & analyze campaign objectives
- Check historical campaign and analyze previous post-buy reports to develop optimization plans
- Conduct market research and competitive analysis from agency to identify industry trends and new growth opportunities.
E-commerce
- Proactively corporate with E-com team to support monthly sale campaign and implement media content
2. Campaign planning:
Branding: (Online & Offline)
- Implement & oversee digital marketing campaigns across multiple channels
- Discuss with brand team to synchronize all branding activities on platform
- Collect brand assets to prepare ad briefing for agency
E-Commerce:
- Coordinate with Ecom team to develop ad banners and content marketing for sale campaigns
- Review promotional schemes, key deals, and product launches to align with campaign strategies.
3. OCM & Influencer Marketing
- Liaising with the marketing team to create and coordinate marketing strategies that work across different channels
- Negotiate KOL’s booking fee and manage campaign contracts, including scope of works and deliverables
- Oversee the creation and execution of compelling influencer marketing campaigns
4. Media Execution:
Branding
- Execute OCM & digital marketing campaigns across all relevant channels (Facebook, TikTok, Instagram, Thread, YouTube….)
- Work closely with internal team and external stakeholders to develop and implement digital content strategies and ensure any creatives are correctly sized and optimized align with business objectives
- Manage social media of Rohto Premium Store and assist in developing content (Facebook, Zalo, Youtube, Tiktok, Instargram…)
- Manage campaign timelines & budgets, ad performances of OCM and digital campaigns
Ecommerce:
- Develop creative assets follow brand guidelines and social media trends to support Media & Ecom monthly campaigns
5. Media Analysis:
Online:
- Report and analyze the performance of social media campaigns (OCM) and provide insights on performance metrics
- Evaluate creative performance vs. KPIs: Qualitative vs. KPIs
- Update post buy and prepare quarterly report to brands
- Report and update insights to stakeholders and internal team
- Stay up-to-date with industry trends and content marketing
- Provide regular reports to senior management and internal team
Offline:
- Site-check and monitor LED & OOH display
6. Administration:
- Process payment and paperwork (contract, liquidation)
- Oversee all the company's social media accounts and handle related issues (Block, verification, appeal)
Further information about career opportunities, please visit website: rohto.com.vn (Tuyển dụng -> Cơ hội nghề nghiệp)
Any questions about this job, please contact us via Linkedin: Rohto Mentholatum VN
Yêu Cầu Công Việc
Official Education and working experience:
- Bachelor’s degree – Marketing Major
- Have experience is advantage (01 year), but fresh graduate is accepted also.
- Prioritize media channel or agency experience working
- Supplementary Certificate
- English: Professional Working Proficiency
- Microsoft Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Parking fee
- Thời gian thử việc: 2 months of probation with full salary
- Cơ hội huấn luyện:
A2E skill training
Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health - Độ tuổi: 20 - 30
- Thời gian làm việc: 40 hours/ week
- Đồng nghiệp: Friendly, supportive
- Phúc lợi:
Japanese Health Insurance for Staffs over 2 years contribution
Company trip, Team building activities
Holiday events - Ngày nghỉ:
- 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
- 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
- 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years. - Lương: Cạnh tranh
Tự hào là chuỗi nha khoa chuẩn Đức uy tín hàng đầu tại Việt Nam, Nha khoa Delia đã đem lại nụ cười tự tin cho hơn 50.000 khách hàng trong và ngoài nước. Nha khoa Delia là địa chỉ uy tín được nhiều sao Việt tin tưởng và rất nhiều khách hàng lựa chọn. Cùng theo dõi một số ảnh biến đổi nụ cười của các khách hàng đã trải nghiệm dịch vụ tại Delia
Nha khoa Delia cam kết tuân thủ nghiêm ngặt các quy định về tính an toàn của cơ quan y tế từ việc thăm khám đến điều trị khi khách hàng sử dụng dịch vụ. Mọi vấn đề răng miệng của khách hàng sẽ được tiến hành giải quyết hiệu quả, nhanh chóng và an toàn, tạo nên niềm tin và sự hài lòng về chất lượng, dịch vụ của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2016
Mission
- Được thành lập vào năm 2016, nha khoa Delia mang theo sứ mệnh “kiến tạo nụ cười Việt”, giúp hàng nghìn khách hàng tự tin hơn với nụ cười của mình. Tính đến thời điểm hiện tại, Delia đã có mặt tại hai trung tâm thành phố lớn nhất cả nước và dự kiến sẽ tiếp tục phát triển, mở rộng thêm nhiều cơ sở hơn nữa.