Việc làm Nippon Paint

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Nippon Paint Viet Nam Co.,ltd
Quality Assurance Specialist
Nippon Paint
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Binh Thanh, Ho Chi Minh

Mô tả công việc

SUMMARY: This role will be responsible for the overall service quality of the team, business and physical compliance. Maintain a high and consistent level of support quality across the team
- Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
- Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
- Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
- Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
- Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive
- Balanced Scorecards and count profitability goals.
- Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
- Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team.
- Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)

Yêu cầu công việc

Have at least 1-year experience in QA in BPO, Contact center industry.
Excellent speaking and writing in English.
Experience in managing quality performance targets desired.
Strong determination for KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
1 lần 1 năm
Nghỉ phép có lương
12 ngày nghỉ phép năm, 8 ngày nghỉ ốm
Máy tính xách tay
Cung cấp laptop
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Nippon Paint là công ty Nhật Bản được thành lập năm 1881. Hơn 130 năm vận hành kinh doanh, công ty đã trở thành một trong những nhà sản xuất có độ phủ sóng toàn cầu. Đặt chân đến hơn 30 quốc gia, Nippon Paint đã mang các bí quyết, công nghệ hiện đại, góp phần đóng góp cho ngành công nghiệp sơn. Ứng dụng công nghệ và dây chuyền sản xuất cao cấp, Nippon Paint có thể mang đến các sản phẩm tối ưu cho khách hàng trên diện rộng. Công ty TNHH Nippon Paint Việt Nam (Hà Nội) được thành lập vào năm 2012 đã góp phần khẳng định thương hiệu Nippon Paint qua việc luôn cung cấp các loại sơn công nghiệp chất lượng cao cho các hãng xe nổi tiếng,đưa thương hiệu "Sơn Nippon - Sơn đâu cũng đẹp" vươn ra xa thị trường thế giới.

Những nghề phổ biến tại Nippon Paint

Bạn làm việc tại Nippon Paint? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nippon Paint

Nippon Paint

Click để đánh giá