Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Commission Management Specialist
Odoo HK Limited
1 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 469 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Tầng 3
Mô tả công việc
Responsibility 1: Commission Management by Category
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
Yêu cầu công việc
Qualifications (Essential): Bachelor's degree
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
Khu vực
Odoo HK Limited
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
32/F, 118 Connaught Road West, Sai Ying Pun, Hồng Kông
Với một nhóm nhỏ gồm những người thông minh, thích làm việc chăm chỉ và vui vẻ, chúng tôi đã phát hành phần mềm quản lý doanh nghiệp đột phá nhất thế giới: Odoo. Nguồn mở hoàn toàn, có đầy đủ tính năng với các ứng dụng như Kế toán, Nhân sự, CRM, Sản xuất và hơn 4.000 ứng dụng khác. Ưu đãi trực tuyến của nó có giá cả phải chăng gấp 3 lần so với các đối thủ cạnh tranh truyền thống như SAP và Microsoft. Bạn nghĩ nó quá tốt để có thể là sự thật? Xem cho chính mình. Xem trước bản demo 1 cú nhấp chuột của chúng tôi. Bắt đầu sự nghiệp với chúng tôi. Chúng tôi mang đến cho bạn một cơ hội đặc biệt để học hỏi và phát triển. Hãy tham gia vào một sản phẩm rất thú vị và một đội ngũ tuyệt vời đằng sau nó.
Bạn làm việc tại Odoo HK Limited? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Odoo HK Limited
Click để đánh giá