Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
I. JOB BRIEF:
- Merchandise Planning Executive will be on the full spectrum analysis on all product categories and to offer solutions in order to effectively establish a strong inventory and merchandising processes.
II. JOB RELATION:
1. Direct superior: Group Brand Manager.
2. Direct reports: N/A
3. Major internal communication: All departments.
4. Major external communications: Principal.
III. DETAILED JOB DESCRIPTION:
- Process sales, traffic, and stock on hand data weekly to ensure data accuracy & timely uploading onto Brand Principal system.
- Monitor shipment dates, goods receiving and launch to store schedule.
- Manage Expired Date, Displayed Date of Products at Shopfloors, Warehouse, and propose with BD/OM the way to solve effectively.
- Coordinate stock movements between regions and between stores and warehouses.
- Run weekly inventory reports to monitor sales performance.
- Work closely with Brand Principal to execute inventory actions like replenishment, consolidation, price changes.
- Coordinate defects/repairs and shipment error claims.
- Coordinate customer service inquiries.
- Doing Monthly Forecast for next 6 months with Regular Products.
- Doing Weekly Order with Principal Team for Fresh Products.
- Basing on Weekly Sale Report, define and analyze product positions, correct the QTY order suitably with actual sale.
- Work with warehouse to print QR code for product with each new shipment.
- Ensure all products are in Shop floor must have pricing labels on products.
- Competitor research.
- Other tasks that are required by Group Brand Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Preferably 2 years experience in merchandising/ inventory/ planning or related fields.
- Excellent interpersonal and communication skills.
- Posses data analysis skill
- Proficient in Excel.
- Analytical with a head for numbers and attention to detail.
- Business savvy with excellent planning and organization skills to multi-task in a fast-paced environment.
- Knowledge in Cosmetics category, products would be huge advantages.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
PG Group là công ty tổ chức sự kiện chuyên nghiệp, được thành lập từ năm 2002, có danh sách khách hàng ấn tượng như Tiger, Samsung, Unilever, Abbott, L''Oreal, Lazada.... Chúng tôi chuyên về Event Marketing, Marketing trải nghiệm, Brand Activation, Tiếp thị thương mại, Quản lý hội nghị và các bữa tiệc theo chủ đề.
Điểm mạnh của PG Group:
- Mạng lưới của chúng tôi: biến điều không thể thành có thể
- Sản xuất và Giải pháp: không ngừng đổi mới mang đến công nghệ & giải pháp mới
- Chất lượng & Khách hàng - Tư duy số 1: chú ý đến chi tiết, an toàn thương hiệu, bảo mật khán giả
- Concept & Creative: sáng tạo từ con số 0 hoặc nâng tầm concept sẵn có
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành