I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Công ty TNHH Sản Xuất Và Thương Mại Pure Group là một trong những nhà sản xuất lông mi nối chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam sở hữu nhiều thương hiệu hàng đầu như: CharmLash và một số thương hiệu sắp ra mắt. Chúng tôi cung cấp nhiều loại sản phẩm nối mi hàng đầu và các sản phẩm cung cấp dịch vụ chăm sóc lông mi cho người tiêu dùng trong lĩnh vực nối mi. Pure Group được thành lập từ năm 2020 và chúng tôi đã phát triển để đáp ứng các yêu cầu không ngừng thay đổi của khách hàng trên toàn cầu. Chúng tôi chuyên gia công nối mi 100% theo yêu cầu của khách hàng (OEM/ODM và Private Labels), đặc biệt là những sợi mi đặc biệt như L, L+, LD, M, V. Nguyên liệu sản xuất chất lượng cao của chúng tôi được nhập khẩu trực tiếp từ Hàn Quốc, đảm bảo chất lượng. -miễn phí, thân thiện với môi trường và không thử nghiệm trên động vật. Chúng tôi đã phục vụ hàng nghìn khách hàng và giúp các đối tác của mình (kỹ thuật viên nối mi, nghệ sĩ trang điểm, nhà phân phối lông mi giả, chủ thẩm mỹ viện) thiết lập hoạt động kinh doanh của họ và đạt được thành công với nguồn cung cấp nối mi chất lượng cao trong nhiều năm. Pure Group vẫn đang phát triển và ngày nay chúng tôi có hai nhà máy và hơn 200 thợ thủ công lành nghề. Chúng tôi cũng hoan nghênh và đánh giá cao những thiết kế, ý tưởng và sự sáng tạo nối mi của khách hàng.
Là nhà cung cấp lông mi bán buôn, Pure Group hiểu rằng mong muốn trở nên hấp dẫn hơn là bản chất của chúng tôi. Chúng tôi luôn coi đây là điều tất yếu, là cách để nâng cao sự tự tin và nguồn năng lượng tích cực trong thế giới hiện đại. Với suy nghĩ này, Pure Group đã được thành lập bởi hai người trẻ Việt Nam - Jane và Mark vào năm 2020. Tại Pure Group, không chỉ là một thương hiệu, chúng tôi còn là một gia đình. Đó là lý do tại sao sứ mệnh của chúng tôi luôn là quan tâm, hỗ trợ và lắng nghe tất cả các bạn bất kể bạn là nhân viên, đối tác hay khách hàng. Chúng tôi đặt gia đình lên hàng đầu và chào đón mọi người đến với cộng đồng của mình với vòng tay rộng mở và những sản phẩm tuyệt vời!