Việc làm Rodd & Gunn New Zealand Limited

Cập nhật 22/03/2024 20:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Rodd & Gunn New Zealand Limited
IT Helpdesk
Rodd & Gunn New Zealand Limited
14 việc làm 16 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 16 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

A. OBJECTIVES

- Responsible for organizing and managing the development process of the network system.

B. FUNCTIONS & DUTIES

- First point of contact for all employees in the company. Other issues involving network, server, or telephony services should be escalated to Levels 2 & 3 using the tools which will be provided by the company.

- Logging and processing request/escalation tickets using the ticketing system provided by the company.

- Support and problem-solving in a standardized workstation environment.

- On-site support solves problems related to peripheral printers, network printers, and other common peripheral devices.

- Incidents and service request which requires maintenance of printers or peripheral devices will be directed to the device maintenance party according to the contract the device is tied to.

- On-site support solves problems regarding the workstation network issues and cross-connections as part of standard service. The initial troubleshooting needs to be performed to evaluate the extent of the situation and escalate to the network team providing all the relevant information.

- Maintaining compliance with all company policies and procedures.

- Supporting organization events be they internal or external, subject to business requirements.

- After business hours on-duty support on an ad-hoc basis subject to business requirements.

- To support projects requirement and deliverables when needed.

Yêu Cầu Công Việc

A.    REQUIREMENTS & QUALIFICATION

-          Age: 25 – 35 years old.

-          Experience: At least 1 year of experience.

-          Ability to work independently or as an active member of a team.

-          Proven experience as a help desk technician or other customer support role with determination in providing the best solutions based on the issue detailed by the customer and regular status follow-up to the customer within stipulated SLA.

-          Demonstrated ability to multitask and prioritize in a fast-paced environment.

-          Good understanding of computer systems, mobile devices, and other technology in the market.

-          Excellent problem-solving, analytical, and communication skills with the ability to absorb technical concepts and effectively communicate them to a non-technical audience.

-          Working effectively with a global workforce and can adapt to local operating models and culture.

-          Ability to work with stakeholders at all levels, from both IT and business, to investigate underlining issues of operational problems and seek effective business solutions through improvement in information systems, data management, processes, and organization. (Tier 2 & 3).

-          Able to understand the IT management policy and quality management policy to ensure processes and procedures are designed to comply with these policies and guidelines. (Tier 2 & 3).

-          Certification in ITIL Foundation or equivalent is an advantage.

-          Certification in Project management or equivalent is an advantage.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Thời gian làm việc: Từ T2-T6: 8h30-17h30; T7: 8h30-13h
  • Lương: 12 Tr - 16 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Rodd & Gunn New Zealand Limited
Rodd & Gunn New Zealand Limited Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
District 2, Ho Chi Minh City, Vietnam

Chúng tôi là một thương hiệu Kiwi tự hào, với sự hiện diện toàn cầu ngày càng phát triển. Di sản Rodd &; Gunn của chúng tôi bắt đầu từ năm 1946, khi logo mang tính biểu tượng của thương hiệu - Con trỏ tiếng Anh - được giới thiệu vào thị trường New Zealand. Ngày nay, chúng tôi có hơn 180 cửa hàng trên toàn cầu trải dài trên khắp Úc, New Zealand, Hoa Kỳ, Vương quốc Anh, Canada, Pháp, Bỉ, Singapore. Chúng tôi tự hào về dịch vụ chính hãng cho khách hàng và xuất sắc trong mọi khía cạnh kinh doanh của chúng tôi từ thiết kế sản phẩm đến quản lý hàng tồn kho. Tại Rodd &; Gunn, con người của chúng tôi là tất cả. Chúng tôi chỉ sử dụng những người chúng tôi tin tưởng mới có thể thể hiện bốn giá trị nền tảng của chúng tôi - Tự hào, Trung thành, Trung thực và Vui tươi. Những giá trị này được ghi vào mọi phần trong hoạt động kinh doanh của chúng tôi và hướng dẫn tất cả các hành động và quyết định của chúng tôi hàng ngày. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Chúng tôi cố gắng xây dựng một môi trường hạnh phúc, năng động và hiệu quả, nơi nhân viên của chúng tôi xây dựng thành công của riêng họ khi họ tôn trọng lẫn nhau, thương hiệu, sản phẩm, khách hàng và vai trò của họ trong doanh nghiệp của chúng tôi. Chúng tôi phát triển mạnh trong một môi trường năng động, nhịp độ nhanh và sáng tạo.

Bạn làm việc tại Rodd & Gunn New Zealand Limited? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Rodd & Gunn New Zealand Limited

Rodd & Gunn New Zealand Limited

Click để đánh giá