Mô tả công việc
Patrol all areas of the property; secure rooms; assist guests with room access. Conduct emergency response drills, daily physical hazard/safety inspections, investigations, interviews, and key control audit. Monitor Closed Circuit Televisions and alarm systems. Authorize, monitor, and document access to secured areas. Assist guests/employees during emergency situations. Respond to accidents, contact EMS or administer first aid/CPR as required. Gather information and complete reports. Maintain confidentiality of reports/documents, release information to authorized individuals. Defuse disturbances in accordance with company policies and procedures. Resolve safety hazard situations. Handle all interruptions and complaints. Escort unwelcome persons from the property. Ensure compliance with alcoholic beverage control laws. Call for assistance using proper code responses. Provide proper paperwork to employees.
Assist management in training, motivating and coaching employees; serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process. Follow all company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. In addition, some states may have additional licensing/registration requirements to be considered for this position. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Visually inspect tools, equipment, or machines (e.g., to identify defects). Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems. Move at a speed required to respond to work situations (e.g., run, walk, jog). Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance and objects weighing in excess of 75 pounds with assistance. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Move through narrow, confined, or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
- 2 days off per week
- Learning and Career development
- "TakeCare" and professional working environment
Yêu cầu công việc
- High school diploma + Certificate in Security/ FireLife Safety
- At least 2 years of related work experience
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English
Sứ mệnh của SECOM là cung cấp cho mọi người trong xã hội môi trường an toàn và sự an tâm với các phương tiện chất lượng cao và hiệu quả về mặt kinh tế. Kể từ khi thành lập vào năm 1962 tại Nhật Bản, chúng tôi đã phát triển phương pháp kết hợp các đặc điểm của con người (phán đoán trong tình huống thực tế, v.v.) và đặc điểm của các thiết bị điện tử (độ chính xác, ổn định, tốc độ, v.v.) và đã được chấp nhận thành công ở xã hội như Dịch vụ báo động (dịch vụ giám sát trực tuyến và ứng phó khẩn cấp).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1962
Mission
Các nhân viên an ninh được đào tạo bài bản của chúng tôi phục vụ khách hàng như những hiện thân cho triết lý của chúng tôi. Để đóng góp cho xã hội Việt Nam, chúng tôi không ngừng nỗ lực cải thiện dịch vụ của mình.
Review Secom Vietnam
Đồng nghiệp đưa ra lời khuyên chân tình, hướng dẫn nhân viên mới hết mình. Về tiền lương, luôn đúng hạn gửi không bị chậm lương như nhiều chỗ khác. (id)