Mô tả công việc
Managing Security/Loss Prevention Operations
• Assists the Director of Engineering in administering fire prevention programs and emergency preparedness.
• Conducts hazard and risk assessments at the property to include quarterly OSHA/SAFETY audits, incident tracking, and the hazard abatement process.
• Develops detailed "shut down" procedures for the property to ensure that all areas are secured at the appropriate times.
• Comply with applicable laws and safety regulations.
• Follow proper key control guidelines in loss prevention and in the property.
• Develop a monthly checklist for all CCTV equipment, alarmed doors, and duress alarms to ensure that they are fully functional.
• Incorporate into patrols, which encompass all areas of the property's interior and exterior, an inspection tour of recording system.
• Follow Duty of Care process for the protection of guests and employees.
• Follows up on all unusual activities in and around the property that would impair the well being of guests and employees.
• Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
• Implements action plans to monitor and control risk.
• Monitors all unusual activities in and around the property that would impair the well being of guests and employees.
• Oversees all loss prevention operations to include but not limited to patrol process, emergency response, investigations (initial & follow up) for all guest and employee related incidents, shipping and receiving process (makes recommendations for improvement), electronic key system and manager on duties responsibilities.
• Oversees and guides the efforts of the Accident Prevention Committee.
• Oversees first aid program for guests and employees.
• Oversees the claims process and protects company assets by closely monitoring the General Liability and Worker's Compensation cases.
• Communicates the importance of safety procedures, detailing procedure codes, ensuring employee understanding of safety codes, monitoring processes and procedures related to safety.
• Emphasizes teamwork, close working relationships with other departments and assertive hospitality to serve as a deterrent to crime.
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Provides personal assistance, medical attention, emotional support, or other personal care to others such as coworkers, customers, or patients.
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Meet quality standards and customer expectations on a daily basis.
• Identifies the educational needs of others, developing formal educational or training programs or classes, and teaching or instructing others.
• Inspects and critiques the performance of the loss prevention department to establish and maintain a high level of professionalism and customer service.
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Develops liaison with local law enforcement and emergency services.
• Informs and/or updates the executives and peers on relevant information in a timely manner.
• Provides information to supervisors and co-workers by telephone, in written form, e-mail, or in person.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
- 2 days off per week
- Learning and Career development
- "TakeCare" and professional working environment
Yêu cầu công việc
OR
• 2-year degree from an accredited university in Criminal Justice or related major; 2 years experience in the security/loss prevention or related professional area.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English
Sứ mệnh của SECOM là cung cấp cho mọi người trong xã hội môi trường an toàn và sự an tâm với các phương tiện chất lượng cao và hiệu quả về mặt kinh tế. Kể từ khi thành lập vào năm 1962 tại Nhật Bản, chúng tôi đã phát triển phương pháp kết hợp các đặc điểm của con người (phán đoán trong tình huống thực tế, v.v.) và đặc điểm của các thiết bị điện tử (độ chính xác, ổn định, tốc độ, v.v.) và đã được chấp nhận thành công ở xã hội như Dịch vụ báo động (dịch vụ giám sát trực tuyến và ứng phó khẩn cấp).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1962
Mission
Các nhân viên an ninh được đào tạo bài bản của chúng tôi phục vụ khách hàng như những hiện thân cho triết lý của chúng tôi. Để đóng góp cho xã hội Việt Nam, chúng tôi không ngừng nỗ lực cải thiện dịch vụ của mình.
Review Secom Vietnam
Đồng nghiệp đưa ra lời khuyên chân tình, hướng dẫn nhân viên mới hết mình. Về tiền lương, luôn đúng hạn gửi không bị chậm lương như nhiều chỗ khác. (id)