Define local luxe growth strategy per channel, retailer and category aligned with GM and Business unit heads
Identify opportunities/whitespaces in different categories across different channels
Lead top to top relationship and negotiation with retailers offline and online for the division
Deliver sell in targets monthly across offline and online by working with business unit and online teams
Track brand by brand sales targets for each customer down to categories
Ensure coordination with multi-division on common customers
Animate business planning – construct commercial customer forecast (SO, SI, baseline, promo and launch ) and ensure alignment with marketing plans
Understand the key drivers & building blocks of the forecast including sell out & sell in ambition and ensure maximum accuracy of the forecasting process
Drive local RGM strategy
Requirements
At least 10 years of experience working in sales, understanding both offline and online business
Analytical and good business sense
Ambitious and strategic
Entrepreneurial and resourceful, good judgement, good negotiation skills
Able to handle complexity, identify gaps in processes to simplify
Good individual influencing/communication skills to be able to interact and convince external & internal stakeholders
L08-02, 03 Tòa nhà The Six8, 24-26 Phan Đình Giót, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
SEKO bắt đầu kinh doanh vào năm 1976, hoạt động tại một văn phòng duy nhất ở Chicago. Kể từ đó, Công ty đã tạo dựng được danh tiếng vững chắc trên toàn thế giới với tư cách là nhà cung cấp sáng tạo và linh hoạt các dịch vụ hậu cần hạng nhất. Công ty chuyên cung cấp các Giải pháp Chuỗi Cung ứng hoàn chỉnh, chuyên về các giải pháp thương mại điện tử, vận tải, hậu cần, giao nhận và kho bãi. Với hơn 150 văn phòng tại hơn 60 quốc gia, SEKO kết hợp khả năng tiếp cận toàn cầu với chuyên môn hóa cao.