Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working in an international context, the OneOps consultant has a very important role in our organization since he/she represents the first level of support. His/her actions will be decisive on the quality of support as he/she usually :
- monitors ITSM tools and guarantees optimal support, particularly for the most critical incidents
- analyzes tickets, performs required actions when the incident / request falls under first level support
- follows-up tickets resolution and escalates when necessary
- performs daily checks on the systems of our customers
- performs various L1 tasks (relaunching a failed backup job, data recovery, account creation, etc...)
- answers phone calls, reports activity and ensures the relay with the next team
He/she will have access to many tools widespread on the market : Service-Now, SAP, Datadog, Veeam, ESET, ...
There are various possibilities of evolution perspectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or equivalent level in Computer Science
- English (TOEIC 650 or higher)
- French speaking
- Working experience in user support (Help Desk) or customer support is a big plus
- Dynamic, fast learner, reliable and proactive
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 32
- Lương: 11 Tr - 16 Tr VND
Công ty TNHH SLD Việt Nam là đơn vị chuyên cung cấp các dịch vụ về An toàn- Vệ sinh lao động. Với đội ngũ chuyên gia giỏi, năng động, sáng tạo, chuyên sâu trong công tác An toàn, vệ sinh lao động (gồm các chuyên gia đã và đang công tác tại Bộ Lao động, Thương binh và Xã hội, Tổng Liên đoàn lao động Việt Nam, các Tập đoàn, Tổng công ty, doanh nghiệp với nhiều nghành nghề khác nhau).