Ready to explore, break barriers, and discover more? We know you’ve got big plans – so do we! Our colleagues across the globe love innovating with science and technology to enrich people’s lives with our solutions in Healthcare, Life Science, and Electronics. Together, we dream big and are passionate about caring for our rich mix of people, customers, patients, and planet. That's why we are always looking for curious minds that see themselves imagining the unimaginable with us.
United As One for Patients, our purpose in Healthcare is to help create, improve and prolong lives. We develop medicines, intelligent devices and innovative technologies in therapeutic areas such as Oncology, Neurology and Fertility. Our teams work together across 6 continents with passion and relentless curiosity in order to help patients at every stage of life. Joining our Healthcare team is becoming part of a diverse, inclusive and flexible working culture, presenting great opportunities for personal development and career advancement across the globe.
Report to: Head of CE and Business Strategy
What You Should Do
- The Omnichannel and Insight Lead will be responsible for developing and executing comprehensive omnichannel strategies that enhance customer engagement and drive brand performance. This role involves leveraging data analytics and insights to inform decision-making and optimize marketing efforts across various channels.
- Develop and implement omnichannel strategies that align with the company’s objectives and enhance customer experience across all touchpoints.
- Collaborate with cross-functional teams to design user’s journey and ensure consistent messaging and branding across digital and traditional channels (e.g., email, social media, events).
- Work with BI manager to identify and define customer segments to tailor communication strategies that effectively meet their needs.
- Track and analyze the performance of omnichannel campaigns, providing regular reports and recommendations for improvement.
- Work closely with marketing, sales, BI, and medical teams to align strategies and share customer insights that drive performance.
- Collaborate with BI and FFE to ensure proper integration of F2F and digital channels to provide efficiencies.
- Ensure deployment of global digital channels with high quality standards and high level of key stakeholders engagement.
- Investigate and implement new digital areas to meet key stakeholders needs like social media; virtual call.
- Stay updated on industry trends, technological advancements, and best practices in omnichannel marketing and customer engagement.
- Creates & manages a unified HCP view by consolidating and analyzing data from various sources to drive business decisions and improve customer engagement
- Understands customer experience management and provides relevant insights in order to deliver a meaningful and consistent Customer Experience across all touchpoints
- Leads OC analytics work including development of OC lead & lag metrics/KPIs, assessment of content, channel performance, analysis of customer behavior with streamlined reporting and tracking mechanism
- Bachelor’s Degree in Statistics, Sales, Marketing, or any other related discipline. Master’s degree preferred.
- 8+ years of directly related or relevant experience, preferably in business, analytics, business intelligence and data science.
- Strong analytical skills with the ability to translate data into actionable insights.
- Market & Customer Intelligence
- Cross-Channel Analytics
- Campaign Analytics & Reporting
- Excellent communication and presentation skills.
- Proficiency in Marketing Automation tools and CRM systems.
- Marketing Analytics & Customer Insights
- Customer Master Data Management
- Dashboarding and Analysis
- Content Analytics
- Customer Experience Management
- KPI Reporting & Monitoring
- Familiarity with regulatory guidelines in pharmaceutical marketing
Apply now and become a part of our diverse team!
TDC GROUP với đội ngũ Quản lý và Chuyên viên tư vấn trẻ trung, năng động, nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực Bất động sản, chúng tôi tự hào sẽ đáp ứng mọi nhu cầu kể cả các khách hàng khó tính nhất.
Chúng tôi sẽ không bán bất kỳ sản phẩm nào nếu như khách hàng chưa thực sự hài lòng. Đằng sau mỗi giao dịch, chúng tôi muốn nhìn thấy sự hài lòng và tin tưởng của mỗi khách hàng.
TDC Group nỗ lực tạo ra và duy trì đối thoại cởi mở với các nhà đầu tư và cung cấp cho các nhà đầu tư thông tin có liên quan để đưa ra quyết định đầu tư hợp lý về chứng khoán nợ của công ty. Các hoạt động công bố thông tin của TDC được thiết kế để cung cấp cho tất cả các nhà đầu tư quyền truy cập công bằng và bình đẳng vào thông tin này.
Vào năm 2019, TDC Group đã khởi xướng một cuộc chia tách lịch sử của công ty để thành lập hai công ty độc lập. Bộ phận này hiện đã được hoàn thiện và TDC Group đã trở thành hai công ty, mỗi công ty có các lĩnh vực cốt lõi riêng, hướng tới tương lai số:
TDC NET cung cấp mạng di động tốt nhất và kết nối cố định nhanh nhất – và đại diện cho tương lai kỹ thuật số của Đan Mạch với việc triển khai cáp quang và 5G.
Nuuday là nhà cung cấp dịch vụ kỹ thuật số hàng đầu trong lĩnh vực truyền hình, băng thông rộng, mạng và điện thoại cho khách hàng cá nhân và doanh nghiệp và bao gồm chín thương hiệu mạnh: YouSee, Telmore, Hiper, eesy, Blockbuster, YouTv, TDC Erhverv, NetDesign và Relatel.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2021
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review TDC GROUP
Môi trường làm việc tốt, đồng nghiệp thân thiện, giúp đỡ lẫn nhau (ID)
Nơi làm việc tốt, cung cấp nhiều cơ hội học tập, nhiều chuyển đổi (ID)