Mô tả công việc
Ensure all cabling, network diagrams and LSOP are up-to-date.
Ensure training needs analysis of IT team is carried out and training programmes are designed and implemented to meet needs.
Investigate and report software problems to the vendor, or to the Support Centre.
Keep up to date with all approved systems and technology including:
- Computer Hardware systems and devices including PC LAN technology.
- Software operating and utility systems.
- Front Office and Accounts Receivable Property Management Systems.
- Interfaces to and from Front Office Property Management Systems and other Systems.
- Back Office Accounting Systems.
- PC and LAN based Office Automation products.
- Internal and External Electronic Mail/ Facsimile/ Scanner software and communication tools.
- Point of Sale Systems.
- Guest and Administration Voicemail.
- Call Accounting.
- Cabling
- Hub / Switch Management Systems
- Assist and Support Electronic Door Locking Computer System.
- Computer Virus protection.
- Hotel IT Security and Firewalls.
Maintain an up-to-date list of all computer hardware and software at hotel.
Monitor the performance of the systems and maintain log book of performance.
Understand all standards and customized features and functions of the Hotel front office system.
Ensure that all computer media saves, and back-ups are completed, documented and stored per specifications.
Quyền lợi được hưởng
- Enjoy 2 days off/week
- At least 12 days of leave/year
ALLOWANCE - SUPPORT
- Monthly service fee bonus
- Allowance for moving expenses to get a job
- Home visit allowance
- Vacation allowance (depending on level)
INSURANCE
- Get accident insurance 24/7 from the first day you get a job
OTHER BENEFITS
- Enjoy discounts on using services at the resort, booking IHG staff rates
Yêu cầu công việc
1. Education
Diploma or Vocational Certificate in Computer Science or IT or related field.
2. Service years in the field
02 years related experience or with computer set-up and troubleshooting.
3. Knowledge and skills
Working knowledge of networks and operating systems and databases.
Strong analytical and problem-solving skills.
Knowledge in PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards).
Great communication skills.
A team player, proactive, responsible, hardworking and able to work under pressure
4. Language
Able to read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Phone: +84 2973 683 999 - 0911 815 105 (Zalo) (Ms. Anh)
TDI APJ cung cấp các giải pháp một cửa bao gồm một loạt các dịch vụ CNTT tối ưu, từ tư vấn đến phát triển, bảo trì và vận hành hệ thống, để đáp ứng nhu cầu của khách hàng. Là một phần của Tập đoàn TDI, Nhật Bản, mục tiêu của chúng tôi là cho phép chuyển đổi kỹ thuật số cho các doanh nghiệp trên khắp khu vực Châu Á - Thái Bình Dương, Nhật Bản. Với hồ sơ theo dõi đã được chứng minh trong việc triển khai Thực tiễn tốt nhất SAP, TDI APJ là một trong những đối tác triển khai có kinh nghiệm nhất cho các giải pháp SAP ở Đông Nam Á.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2011
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng