Work closely with backend developers, UX/UI designers, and business analysts to integrate RESTful APIs, implement user interfaces, and ensure seamless user experiences.
Optimizing applications for maximum speed and scalability. Identify and resolve performance bottlenecks, ensuring smooth user interactions.
Adhere to and promote best practices in frontend development, including coding standards, code reviews, and testing to ensure high-quality deliverables.
Keep up-to-date with the latest trends and technologies in frontend development and the banking domain and apply this knowledge to improve project outcomes.
Engage in agile development practices, including sprint planning, stand-ups, and retrospectives, contributing to continuous improvement and project success.At least 3 years of hands-on experience in developing web applications using ReactJS and related libraries (e.g., Redux, React Router).
Prior experience working on projects in the banking or financial services sector is highly desirable.
Proficient in HTML5, CSS3, JavaScript (ES6+), and responsive design principles.
Experience in integrating and working with RESTful APIs to fetch and manipulate data in web applications.
Ability to troubleshoot and resolve complex issues quickly and effectively.
Excellent teamwork and communication skills, with the ability to work effectively in a fast-paced environment.No probation period;
Salary shall be discussed during the interview;
Monthly working allowance when working at client's office;
5 working days per week (Monday-Friday), some extent flexible working hours;
Friendly, professional and open working environment;
Premium Heath Care Insurance 24/7 for Key Person;
Company Trip and Events, Birthday Party, Year End Party;
Labor Contract, Social insurance as Labor Law;
Training courses: Technical skills, Japanese;
Professional and Flexible Working Environment.
Với lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, CÔNG TY PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ THÁI SƠN đã trở thành đơn vị hàng đầu về cung cấp phần mềm và các giải pháp công nghệ thông tin phục vụ quản lý cho doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ công như: Hóa đơn điện tử, Thuế điện tử, Hải quan điện tử, Bảo hiểm xã hội điện tử,...
Với lực lượng nhân sự hỗ trợ chuyên nghiệp phủ rộng toàn quốc và các trung tâm hỗ trợ chuyên nghiệp 24/7 tại Hà Nội, TP. Hồ Chí Minh, TP. Đà Nẵng, TP. Bình Dương, TP. Biên Hòa.
Trên 100.000 doanh nghiệp đang sử dụng các phần mềm và dịch vụ, tiêu biểu có thể kể đến: Samsung, Coca-Cola, Toyota, Yamaha, Big C, Aeon Mall, Grab, DHL, Golden Gate, Honda,…
Công ty Phát triển công nghệ Thái Sơn vinh dự 3 năm liên tiếp nhận giải thưởng Sao Khuê trong lĩnh vực Thuế và Hải quan và nhận nhiều bằng khen, giấy khen của các cơ quan Trung ương và địa phương như: Bằng khen của Bộ Tài chính, Giấy khen của Tổng cục Hải quan, Giấy khen của Cục Hải quan Hà Nội, Cục Hải quan Bình Dương, Đồng Nai …