Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
You’ll be responsible for assisting the marketing department for all Minthacare brands. Your main goal is to coordinate with different channels (online and offline) to ensure good implementation of marketing campaigns defined by the management and ensure all targets are achieved.
Scope of Responsibilities
- Trade activities Monitoring following projects: Coordinating well with other team (Medical, Retail) to implement POSM, promotion box,... ensure following the campaign timeline and quantity
- Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers: Monitor partnership activities with retailers: monthly social post, minigame, livestream planning,…
- Promotion: Keep & checking POSM/ GWP stock (local production)
- Evaluation & Report: Monitor and report for activation and in-mall events
- Budget Management: Follow up all the cost of Trade Consumer Team
- Cross Functional Collaboration: Extensive cross-functional collaboration including with field sales, brand marketing, designer and finance.
- Follow up operational tasks: Follow up and manage well the paperwork related to BTL activities: promotion registration, supplier/agency documents,…
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business and any relevant discipline.
- At least 1 year of experience in trade marketing (FMCG, Beauty or Cosmetic)
- Good working attitude and logical thinking.
- Good at English Communication, proficiency in MS Office.
- Have knowledge in design and contents.
- Willing to travel upon job required
Benefit
- Liberty Health Insurance
- Full SHUI of Basic salary
- 13th-month salary
- Yearly bonus
- Discount code for employee
- Happy hour party, team building party, company trip, ...
- Professional working environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thương hiệu Thời trang 4MEN được thành lập từ tháng 3 năm 2010, là một trong những thương hiệu thời trang nam uy tín hàng đầu Việt Nam. Với sự quản lý chặt chẽ, chuyên nghiệp của đội ngũ quản lý; Nỗ lực sáng tạo không ngừng của bộ phận thiết kế, Sự tận tâm của nhân viên bán hàng… là những yếu tố làm nên thương hiệu thời trang 4MEN lớn mạnh như hiện nay. 4MEN luôn quan niệm thời trang là sự tìm tòi và sáng tạo nên những sản phẩm của 4MEN đều được thiết kế riêng với sự trẻ trung, hiện đại để mang lại guu thời trang hợp mốt nhất cho các bạn trẻ. Các dòng sản phẩm của 4MEN không ngừng đa dạng về kiểu dáng, mẫu mã từ áo sơ mi, áo thun, áo khoác, áo vest, quần jean, quần tây, quần kaki… đến các phụ kiện thời trang vô cùng sành điệu, tất cả tạo nên vẻ đẹp hoàn hảo, hiện đại, phong cách cho phái mạnh