Mô tả công việc
Coordinate with other teams to optimize product development plans.
Plan ASO and execute the plan for the Mobile App product.
Use analytics tracking tools: Google Analytics, Firebase, data, AppTweak, ... to analyze the market, and track app store rankings.
User acquisition on platforms such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads...
Monitor, synthesize, evaluate work results, and propose improvements.
Conduct research, optimize keywords, and use tools and methods to improve search rankings, and optimize Store_listing on the App Store (Apple) to increase conversion rates.
Yêu cầu công việc
Independent/teamwork mindset.
Understanding of ASO mobile app on the App Store (Apple)
Proficiency in ASO support tools, running ads such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads, Tiktok Ads
Knowledge of English is an advantage
Honest, proactive, and responsible in work attitude.
Experience at least 1 year in iOS Marketing,
Research and market analysis skills using specialized tools for the mobile app industry.
Quyền lợi
Flexible working regime and health care:
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and MIC care insurance
A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees
01- day remote work per month
Flexible timekeeping (from 8:00- 9:00 to 17:30- 18:30)
Transparent and fair benefits:
Bonus Policy: Public holidays (2/9, 30/4, 1/5, 1/1,...); Personal Performances; Excellent Team; Performance bonus in Token of the project;..
Work performance review 2 times/ year (in April and October)
13th- month salary
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company
Dynamic environment and open culture:
Year- end party, sports day, yearly company trip and quarterly team building,...with a generous budget
Monthly allowance when joining clubs: Soccer, Swimming, Yoga, Music,...
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks,...
Socialize with colleagues through monthly Happy Hour
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset
Strong learning culture:
Working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users.
Participate in workshops, seminars, tech talk,... with sharing from experts inside and outside the company
Account to log in to our online learning system, which contains thousands of valuable lectures (LMS)
Free training courses for technical and soft skills (presentation skills, communication skills, foreign language courses,...)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-18 21:40:03
Thương hiệu Thời trang 4MEN được thành lập từ tháng 3 năm 2010, là một trong những thương hiệu thời trang nam uy tín hàng đầu Việt Nam. Với sự quản lý chặt chẽ, chuyên nghiệp của đội ngũ quản lý; Nỗ lực sáng tạo không ngừng của bộ phận thiết kế, Sự tận tâm của nhân viên bán hàng… là những yếu tố làm nên thương hiệu thời trang 4MEN lớn mạnh như hiện nay. 4MEN luôn quan niệm thời trang là sự tìm tòi và sáng tạo nên những sản phẩm của 4MEN đều được thiết kế riêng với sự trẻ trung, hiện đại để mang lại guu thời trang hợp mốt nhất cho các bạn trẻ. Các dòng sản phẩm của 4MEN không ngừng đa dạng về kiểu dáng, mẫu mã từ áo sơ mi, áo thun, áo khoác, áo vest, quần jean, quần tây, quần kaki… đến các phụ kiện thời trang vô cùng sành điệu, tất cả tạo nên vẻ đẹp hoàn hảo, hiện đại, phong cách cho phái mạnh