Mô tả công việc
Manages the trade marketing activities and leads the development creation and production and shipping of all POS and merchandising tools to the timely execution of trade marketing initiatives at internal, trade customer level
Manages the point of sales material (including budget, logistics, distribution, assortment...) by finding the most efficient solutions.
Generate reports on post-campaign activities, including lead acquisition and value, and provide monthly marketing KPIs.
Plan and execute regular activities and events.
Monitor and track activities from event preparation to completion
Manage relevant projects within the marketing team, ensuring timely delivery and meeting project objectives.
Responsible for reporting project status and results to the upper management.
Take on additional tasks as directed by the Line Manager.
Yêu cầu công việc
Proactively seek new ways of problem-solving and collaboration across the organization.
Possess high learning agility
Photoshop & video editing skills.
Quyền lợi được hưởng
Annual leaves, insurance policy, medical check, so on according to VN Labor laws.
Annual team building activities
Thương hiệu Thời trang 4MEN được thành lập từ tháng 3 năm 2010, là một trong những thương hiệu thời trang nam uy tín hàng đầu Việt Nam. Với sự quản lý chặt chẽ, chuyên nghiệp của đội ngũ quản lý; Nỗ lực sáng tạo không ngừng của bộ phận thiết kế, Sự tận tâm của nhân viên bán hàng… là những yếu tố làm nên thương hiệu thời trang 4MEN lớn mạnh như hiện nay. 4MEN luôn quan niệm thời trang là sự tìm tòi và sáng tạo nên những sản phẩm của 4MEN đều được thiết kế riêng với sự trẻ trung, hiện đại để mang lại guu thời trang hợp mốt nhất cho các bạn trẻ. Các dòng sản phẩm của 4MEN không ngừng đa dạng về kiểu dáng, mẫu mã từ áo sơ mi, áo thun, áo khoác, áo vest, quần jean, quần tây, quần kaki… đến các phụ kiện thời trang vô cùng sành điệu, tất cả tạo nên vẻ đẹp hoàn hảo, hiện đại, phong cách cho phái mạnh