Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
- Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
- Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
- Willingness to travel for business when required.
- Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
- Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
- Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 900 - 1,200 USD
Tập đoàn Bosideng đã tập trung vào ngành công nghiệp may mặc trong 43 năm nay. Năm thứ 24 liên tiếp (<1995 đến 2018>), doanh số bán hàng toàn quốc đã vượt xa so với trước. Khi sản xuất ở nước ngoài của Bosideng tiếp tục mở rộng, các nhân viên sau đây được tuyển dụng tại Việt Nam.Kỷ niệm một loạt thành tựu đáng chú ý, Bosideng đã khẳng định mình là công ty dẫn đầu mạnh mẽ trên thị trường toàn cầu.
Là thương hiệu dẫn đầu về doanh số bán áo khoác lông vũ tại Trung Quốc trong 26 năm liên tiếp. Thay mặt Trung Quốc,
Bosideng công bố báo cáo thường niên về các xu hướng mới nhất về trang phục chống lạnh trên thế giới trong 22 năm liên tiếp.
Thương hiệu này đã trở thành sản phẩm được yêu thích trên 72 quốc gia, bao gồm Hoa Kỳ, Pháp và Ý.
Là người tiên phong trong lĩnh vực áo khoác ngoài, Bosideng đã dẫn đầu “ba cuộc cách mạng” trong ngành.