Việc làm Cao đẳng Sài Gòn (SaigonTech)

Cập nhật 04/02/2024 22:19
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TRƯỜNG CAO ĐẲNG SÀI GÒN
IT Manager
Cao đẳng Sài Gòn (SaigonTech)
4 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hồng Bàng - Hải Phòng

Mô tả công việc

1. Troubleshoots technical support problems related to technology systems and provide necessary assistance or solutions.

2. Installs, maintains, troubleshoots, and upgrades the existing systems and databases.

3. Administers network activities and maintain system security.

4. Identifies user training needs and provide necessary on-site training in coordination with the Training Department.

5. Coordinates and reports any IT related concerns or challenges.

6. Interprets and explains technical concepts to non-technical users as required

7. Installs, assembles, configures and maintains any IT related equipment on site.

8. Assists in the assessment of user training needs, coordinates and performs system applications in-house training.

9. Troubleshoots problems relating to computer hardware and software.

10. Maintains all database including the input and correction of data, determines format, researches data conversions, establishes data specifications and updates sources and ensures data integrity.

11. Installs and troubleshoots problems within the network and system, including installation of new applications, upgrades and assists users to solve software problems.

12. Installs and maintains network systems and related peripheral equipment; performs network administration and security functions while ensuring system integrity and security.

13. Acts as a technical resource in assisting users to resolve problems with specialised and dedicated technology systems; implements solutions or notifies outsource providers as required.

14. Identifies purchase recommendations including users’ needs and provides justification for equipment and services.

15. Participates in the provision of end-user services, including help desk and technical support services in the property.

16. Researches potential technology solutions and makes appropriate recommendations.

17. Practices asset management for IT hardware, software and equipment, as per company policy.

18. Investigates user problems and needs, identify their source, and determines possible solutions.

19. Provides general on-site technical support as required.

Quyền lợi được hưởng

* Full contribution of SI, HI and UI on basic salary

* Active, balance and professional working environment

* Productivity focus not time attendance

* Fun and playfull internal activities

* 14 AL days

* Meal allowance

* Phone allowance

* 24.7 health insurance

Yêu cầu công việc

1. Understanding, continuing update and compliance of the relevant policies, procedures and service delivery standards of this position.

2. Understanding, continuing update and compliance of human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations.

3. Performs other related duties and functions assigned.

Yêu cầu hồ sơ

Education – Bachelor’s degree in computer science, computer engineering or other IT related discipline with certifications in any technical domain.

Work Experience – Minimum of two (2) years related work experience at the same or higher position; hotel IT operations experience is an advantage.

Competencies –

• Interpersonal. Team and knowledge management, system diversities, organizational and team interrelationships.

• Information & Technology. Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications.

• Basic & Analytical Skills. Managerial, numeracy, written and verbal communication, decision-making, problem solving.

• Personal Qualities. Responsibility and reliability, self-esteem, self-management, integrity and honesty.

Khu vực
Báo cáo

TRƯỜNG CAO ĐẲNG SÀI GÒN
Cao đẳng Sài Gòn (SaigonTech) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Với hơn 20 năm kinh nghiệm giảng dạy, Trường Cao đẳng Sài Gòn (SaigonTech) luôn hướng tới mục tiêu đào tạo nguồn tài nguyên con người dồi dào của Việt Nam thành nguồn nhân lực chất lượng cao, xây dựng môi trường học tập thực nghiệm và mở ra cơ hội có việc làm cho sinh viên ngay sau khi tốt nghiệp. 

Cao đẳng Sài Gòn kết hợp Giáo dục - Đào tạo với Nghiên cứu - Phát triển cùng các Dịch vụ Kỹ thuật và Tư vấn để góp phần tích cực vào sự nghiệp phát triển công nghệ cao tại Việt Nam
Cao đẳng Sài Gòn không ngừng phát huy mọi nỗ lực tìm ra những giải pháp tốt nhất để chuyển giao trong lĩnh vực Công nghệ Thông tin, Công nghệ Quản lý, ứng dụng Khoa học Kỹ thuật theo chuẩn mực quốc tế cho nguồn nhân lực Việt Nam bằng cách kết hợp những kỹ năng đã được đào tạo của họ với những công việc thích hợp nhất, và hướng dẫn cho họ những bước đi vững chắc để thăng tiến nghề nghiệp.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Bạn làm việc tại Cao đẳng Sài Gòn (SaigonTech)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cao đẳng Sài Gòn (SaigonTech)

Cao đẳng Sài Gòn (SaigonTech)

Click để đánh giá