Mô tả công việc
1. Attend briefings and get assigned on work areas for the shift.
2. Ensure designated area is properly and regularly cleaned.
3. Report any faults or maintenance requests to the shift leader or Housekeeping Office promptly.
4. Develop knowledge of locations of outlets and other hotel facilities to direct guests if requested.
5. Perform cleaning with a minimum disturbance to guests.
6. When applicable, assists guests when working in the elevator areas.
7. Ensure toilet and tissue papers are properly stocked in the restrooms.
8. Greet all guests with an appropriate greeting and friendly smile.
9. Offer all possible assistance to guests and respond to guests’ request.
10. Keep trolley neat and adequately supplied.
11. Maintain all equipment in good working condition.
12. Keep storeroom neat and in good order.
13. Seek opportunities to continually improve guest service
14. Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
15. Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
16. Make pantry in order before duty off. Send rubbish to hotel designated rubbish room.
17. Hand over necessary information to next shift attendant.
18. Perform any other tasks assigned by Public Area Shift Leader and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least one year experience as a Public Area Attendant in upscale hotels or equivalent.
2. High School Diploma in General Education or Vocational Training Diploma in related discipline preferred.
3. Good knowledge of cleaning techniques, specialized equipment and related chemicals.
4. Willingness to work various shifts and ability to work under high pressure.
5. Good physical health.
Yêu cầu hồ sơ
UHM GROUP là tập đoàn chuyên quản lý khách sạn về các lĩnh vực tư vấn, thiết lập, và vận hành, đào tạo các lĩnh vực nhà hàng, chuỗi nhà hàng , quán cafe, khách sạn, resort, căn hộ, xây dựng thương hiệu, tái cấu trúc doanh nghiệp. Với phương châm không ngừng nổ lực để mang lại thành công cho đối tác khách hàng, các dự án được tư vấn, setup, vận hành theo tiêu chuẩn thống nhất, được công nhận giúp cho khách hàng
UHM HOTELS GROUP là tập đoàn chuyên tư vấn, setup, quản lý điều hành khách sạn, resorts, condotel, nhà hàng, café, karaoke spa, massage, ...; tư vấn đầu tư, xây dựng thương hiệu, cung ứng nguồn nhân lực, tái cấu trúc doanh nghiệp. Với đội ngũ chuyên gia đến từ các nước hàng đầu trên thế giới như: Hà Lan, Anh, Australia, Singapore, Mỹ, Pháp, Thái Lan, .. UHM HOTELS GROUP không ngừng nỗ lực để mang lại thành công cho đối tác, khách hàng theo các tiêu chuẩn quốc tế đã được thống nhất và công nhận trên toàn thế giớin tâm nhất.