Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
2. To drive and support the sales team’s efforts for achieving the overall ocean freight sales target
3. Know well market price from carriers and building up pricing tariff.
4. Maintain sales report and monitor customer’s payment matters.
5. Monitor timely and accurate movement of Air/Sea export/import and documentation.
6. Ensure employees comply with rate and service requirements established by customers.
7. Ensure established margins and budgetary target are met.
8. Assigns specific duties to supervisors and staff as required.
9. Ensures all employees are fully trained in all aspects of their job as well as cross-trained in other areas when possible.
10. Manages and controls all ground cost and revenues.
11. Prepares monthly activity / revenue report.
12. Completes yearly employee performance reviews.
13. Liaison with all related vendors to ensure highest level of service is achieved.
14. Ensure continuous improvement processes to increase efficiencies, reduces waste and improve performance to our customers.
15. Maintain Powers of Attorney as well as customer profiles.
16 Other tasks as requested from Management.
17. Candidate with experience in consolidation is a preferable.
Yêu Cầu Công Việc
2. Diploma/ Degree in Logistics/Supply Chain Management/Economy or Transport Management or equivalent.
3. Bachelor's Degree required.
4. Operational know-how (Customer Service, Document Processing Exp & Imp)
5. Know how in procurement (negotiation, etc.) and capacity management processes.
6. Basic business administration competence Management skills
7. Human Management and Leadership Skill
8. Structured, logical and analytical thinking skills.
9. Organizational skills (prioritize, plan, assign and control)
10. Decision-making capabilities
11. Communication & Interpersonal skills
12. Independent and pro-active working attitude (creative, self-motivating, etc.)
13. PC software application skills (Excel, Word, Notes)
14. Good collaboration and multitasking skills
15. Honest, active, high discipline
16. Sufficient computer literacy (Microsoft Word/Excel/Power-point)
17. Able to work under pressure
18. Show “can do” attitude
19. Be a team player, detailed and accurate.
Công ty TNHH Vico Logistics Việt Nam được thành lập năm 1990, chuyên về dịch vụ giao nhận hàng hóa tại Đông Dương. Nhiệm vụ của chúng tôi là cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp, do đó chúng tôi có kiến thức chuyên sâu và hiểu biết về mở rộng thị trường và văn hóa địa phương. Ngày nay, VICO là một trong những công ty hợp nhất hàng đầu tại Việt Nam và có sáu văn phòng trên khắp Việt Nam và Trung Quốc. Sau khi thành lập chi nhánh tại Thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đã mở chi nhánh thứ hai tại Hải Phòng vào năm 2000 và 2013 tại Đà Nẵng. Mặt khác, chúng tôi nhận thức rõ hơn về các xu hướng toàn cầu so với các đối tác trong khu vực của chúng tôi. Tiếp xúc quốc tế của chúng tôi hứa hẹn cho khách hàng lời khuyên đáng tin cậy về kế hoạch kinh doanh và đầu tưư. Chúng tôi tiến lên không bao giờ bị tụt lại phía sau thúc giục chúng tôi học hỏi và cải thiện liên tục.
Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Tiếp Vận VICO Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn