Việc làm Viện Nghiên Cứu Da Giầy

Cập nhật 17/03/2024 22:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Viện Nghiên Cứu Da Giầy
Brand and Trade Marketing Executive
Viện Nghiên Cứu Da Giầy
1 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/04/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Company Description

Kleen-Pak Industries (Viet Nam) is a leading wet wipes manufacturer headquartered in Singapore with a strong focus on personal care and baby products. Our commitment to quality and innovation has made us a trusted brand in Vietnam, enhancing the health and well-being of families across the country. As we continue to expand our product range and market presence through Bello, Champs, Kleen-Up and Best Friends, we are looking for a dynamic and experienced Brand and Trade Marketing Executive to join our team in Ho Chi Minh, lead our marketing efforts and grow our B2C brands.


Role Description

Market Research: Keep constant tabs on competitors and what campaigns are relevant to our target audience.

• Brand Promotion: Create and implement online and offline marketing campaigns, advertising, and promotional activities to increase brand awareness and drive sales.

• Trade Marketing: Collaborate with the sales team to develop and execute effective trade marketing programs, including trade promotions, in-store displays, and merchandising strategies to boost product sales.

• Graphic Design: Create visually compelling marketing materials, including graphic design, and execute marketing campaigns designed to elevate brand awareness and drive online and offline sales.

• Data Analysis: Analyze marketing data and performance metrics to assess the effectiveness of campaigns and make data-driven decisions for future marketing initiatives.


Qualifications

Bachelor's degree in marketing or related field.

• Professional fluency in English.

• 2 years of brand and trade marketing experience in the FMCG industry, particularly in personal care and baby product categories.

• Strong knowledge of the industry, market trends, and consumer behavior.

• Experience in using marketing and design tools, creativity and innovation in developing marketing campaigns.

• Strong knowledge of social media eg. FB, IG, Tiktok, Zalo. Please include links to social media pages you used to manage. • Advertisement buying experience.

• Proficiency in data analysis and marketing analytics tools.

• Project and budget management skills for effective planning and execution.

Khu vực
Báo cáo

Viện Nghiên Cứu Da Giầy
Viện Nghiên Cứu Da Giầy Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
160 Hoàng Hoa Thám, Tây Hồ, Hà Nội

- Được thành lặp từ năm 1973.

- Là đơn vị trực thuộc Bộ Công Thương.

- Là đơn vị hàng đầu trong việc nghiên cứu, sản xuất đồ da.

- Hiện có chuỗi cửa hàng trên khắp Hà Nội và đang có kế hoạch mở rộng tại các tỉnh thành.

Bạn làm việc tại Viện Nghiên Cứu Da Giầy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viện Nghiên Cứu Da Giầy

Viện Nghiên Cứu Da Giầy

Click để đánh giá