Việc làm Viện Nghiên Cứu Da Giầy

Cập nhật 17/03/2024 22:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Viện Nghiên Cứu Da Giầy
Nhân viên Trade Marketing (Trade Marketing Executive)
Viện Nghiên Cứu Da Giầy
1 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

OVERVIEW:

The Trade Marketing Executive plays a key role in the following:

  • Own the Annual Trade Marketing Plan: Put in place a yearly promotional and activity calendar for Trade and Marketing initiatives to improve the number of pax for PSBC.
  • In-store Promotions: Responsible for designing tailored trade promotions for key customers
  • Category Management: Develop category captainship in the growing modern trade channels
  • The primary purpose of this role is to design, implement and manage the off-trade. The role must convert deep consumer and trade insights into a clear action plan that ensures demand creation through optimal presence, visibility, activation, and conversion of Pasteur Street Craft Beer brands appropriately segmented across different types of taprooms
RESPONSIBILITIES:
  • Develop, monitor, and oversee the implementation of trade marketing plans for offline channels and brands to achieve business objectives.
  • Plan, manage in line with the Marketing Manager and monitor the efficient utilization of trade spend budgets across channels/brands.
  • Provide trade spend tracking reports, including insights by channels on the effectiveness of spending/plan.
  • Plan, support, and coordinate BTL strategies of all product launches, tactical/ partnership campaigns,
  • Leading the execution of campaigns/ projects including manage, execute, and implement brand, marketing, campaign strategy and tactics across offline channels including but not limited to POSMs.
  • Post-campaign reports, data analysis and quarterly project reviews
  • Assist Marketing Manager in monitoring and evaluation of marketing statistics (customer count, ticket average and turnover) for the group and competitor’s activity to make necessary adjustments to marketing campaigns
  • Become a Brand Ambassador and able to present at company events.
  • Any other job functions/projects that the Company assigns from time to time.

Quyền lợi được hưởng

  • CÁC PHÚC LỢI:

Lương tháng 13: Theo quy định của Luật Lao động và Quy định của Công ty.

Phụ cấp đi lại và Công tác phí: Theo chính sách của Công ty.

Bảo hiểm: Bảo hiểm xã hội bắt buộc, Bảo hiểm sức khỏe và Bảo hiểm thất nghiệp được tuân thủ theo Pháp Luật Việt Nam. Bên cạnh đó, bạn được hưởng chế độ của gói Bảo hiểm sức khỏe do Công ty chi trả.

Ngày nghỉ lễ: Bạn sẽ được nghỉ 10 ngày Nghỉ Lễ và được hưởng nguyên lương theo Luật Lao động Việt Nam.

Ngày nghỉ hàng năm: Bạn sẽ có 12 ngày nghỉ hàng năm cho 1 năm 12 tháng.

Du lịch Công ty: Theo chính sách Công ty.

Chính sách Giảm giá: Bạn sẽ được hưởng các chế độ chính sách của Công ty và các quyền lợi áp dụng cho nhân viên của Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Nhà hàng Bia Thủ Công Pasteur Street

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS:

  • Task management/ Timeline planning:
  • Good communication skills, ability to build strong working relationships with cross functions.
  • Strong analytical skills with ability to develop strategies and measurable implementation.
  • Proactive and multitasker/ Meticulous and organized.
  • Knowledge and experience in marketing strategies, branding, advertising, and media
  • Self-motivated, able to work under pressure, and should believe in teamwork and collective efforts
  • Be available to attend events where necessary and be flexible around working hours to fulfill schedules. We estimate that a minimum of 1 day per week will require working between 6-9pm.
  • Experience in planning & executing projects/ events is preferred
  • Experience in marketing for customers, Trade Marketing.
  • Logical thinking and smart. / Willing to travel for business trip
  • Trade experience would be a bonus
  • Computer: Word, Excel, Microsoft Project, PowerPoint…
  • Fluent Verbal and written English and Vietnamese required
  • Marketing qualification is preferred
  • Can-do attitude
  • Able to work effectively in a team
  • Able to independently manage third party providers
  • Relevant experience in marketing in F&B (restaurant chains).

Yêu cầu hồ sơ

English CV is required
Khu vực
Báo cáo

Viện Nghiên Cứu Da Giầy
Viện Nghiên Cứu Da Giầy Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
160 Hoàng Hoa Thám, Tây Hồ, Hà Nội

- Được thành lặp từ năm 1973.

- Là đơn vị trực thuộc Bộ Công Thương.

- Là đơn vị hàng đầu trong việc nghiên cứu, sản xuất đồ da.

- Hiện có chuỗi cửa hàng trên khắp Hà Nội và đang có kế hoạch mở rộng tại các tỉnh thành.

Bạn làm việc tại Viện Nghiên Cứu Da Giầy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viện Nghiên Cứu Da Giầy

Viện Nghiên Cứu Da Giầy

Click để đánh giá