Mô tả công việc
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).
Yêu cầu công việc
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
CÔNG TY TNHH VOLGA VN thành lập từ năm 2006, với ngành nghề ban đầu là kinh doanh thương mại các loại hạt nhựa. Đến năm 2011, chúng tôi bắt đầu sản xuất bao bì nhựa các loại (HDPE / LDPE). 2017, nhà máy mới đã được khởi công xây dựng, và đã hoàn thành vào tháng 6 / 2018. Năm 2018, chúng tôi chuyển đổi sang loại hình doanh nghiệp cổ phần, với tên CÔNG TY CỔ PHẦN VOLGA VN. Diện tích nhà máy: 8000 m2 Số công nhân viên: 90 người Số máy thổi: 24 Số máy cắt: 26 Trong năm 2017, chúng tôi đầu tư 3 dây chuyền tự động sản xuất khẩu trang y tế với công nghệ sản xuất tối tân nhất. Năm 2018, VOLGA VN đã đầu tư 10 máy ép công nghệ Nhật Bản, chuyên sản xuất các sản phẩm nhựa ép chất lượng cao: chậu cây, vỉ nhựa, khung phụ tùng cho xe máy, xe đạp,… Nhà máy chúng tôi được trang bị hoàn toàn bằng máy móc công nghệ hiện đại, nhập khẩu trực tiếp từ Đài Loan, Nhật Bản, Trung Quốc. Nhằm đảm bảo chất lượng sản phẩm đạt mức cao nhất. Khu vực sản xuất được trang bị hệ thống làm mát không khí hiện tại, nhằm đảm bảo điều kiện làm việc tốt nhất cho công nhân. Với nhiều năm kinh nghiệm trong sản xuất, CÔNG TY CP VOLGA VN đã là đối tác tin cậy (nhà cung cấp) của người mua trên toàn thế giới.