Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Manager
Zwsoft Vietnam Co., Ltd.
10 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/06/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Key Requirements
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
- Customer Facing skill
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Communication in English
Khu vực
Zwsoft Vietnam Co., Ltd.
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Là nhà cung cấp dịch vụ và phần mềm CAD/CAM hàng đầu thế giới, ZWSOFT là công ty phần mềm duy nhất sở hữu quyền sở hữu trí tuệ độc lập cho cả 2D CAD (ZWCAD) và 3D CAD/CAM (ZW3D) tại Trung Quốc. Với ba Trung tâm R&D ở Quảng Châu, Vũ Hán và Florida, cùng nhiều năm kinh nghiệm ứng dụng trong ngành và sức mạnh R&D mạnh mẽ, các giải pháp CAD/CAM chuyên nghiệp và đáng tin cậy được cung cấp cho người dùng trên toàn thế giới thuộc nhiều ngành khác nhau để đáp ứng nhu cầu phát triển kinh doanh đa dạng của họ.
Bạn làm việc tại Zwsoft Vietnam Co., Ltd.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Zwsoft Vietnam Co., Ltd.
Click để đánh giá