Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
CTY TNHH SX TM Chấn Khang
179A An Dương Vương- Phường An Lạc - Quận Bình Tân
Công Ty TNHH SX TM CHẤN KHANG hoạt động trong lĩnh vực sản xuất thương mại, sản phẩm của công ty là: Các loại bánh kem, bánh mỳ, bông lan, rau cau. Sản phẩm cung cấp cho hệ thống của hàng SWEETHOME BAKERY, đây cũng là hệ thống cửa hàng của công ty. Ngoài ra sản phẩm của công ty còn có mặt tại siêu thị AEON, EMART, và các đối tác khác của CHẤN KHANG.