Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Make the Strategy of Category-in-charge, mainly Branded Cosmetic & Beautycare concess : Product concept, 3C Analysis, Assortment plan, Monthly & Quarterly Sales plan…
- Maintain the data for Analysis and keep updated with Market Trend of product/category, Competitor benchmark…
- Always propose Innovative Ideas, New Product Development, New Proposal to support Business development
- Deal with suppliers on Price, Trade Terms, Promotion Plan to get the best offer
- Prepare Planogram / Schematic plan for product display and coordinate with OPR to ensure selling floor well-maintained
- Prepare Layout, Fixture for New Store Opening (NSO) / Store Renovation
- Do Weekly Market & Competitor survey with Managers & Assistant to MD and make report accordingly
- Coordinate activities with other departments of the company.
- Other tasks might be assigned by superiors
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
Yêu Cầu Công Việc
- College degree in Economic, business administration or equivalent qualifications
- At least 2 years experience in related Retails business, Branded Cosmetic channel
- Show the passion of the Merchandising career
- Customer-focused/ Customer Oriented mind set
- Abilities to use Computer, Office programs and Database.
- Strong communication and negotiation skills.
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Must have Analytical ability and good in data / figures
Benefits
- Meal Allowance & Gasoline.
- 13th Salary & Performance Bonus.
- 12 paid days off per year.
- Premium health care insurance.
- Friendly, dynamic & flexible working environments.
Location: AEON Tan Phu, 30 Tan Thang Street, Son Ky, Tan Phu, HCMC
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi