Mô tả công việc
Sales executives are the key point of contact between Furama Resort Danang and its clients: answering queries, offering advice and introducing new products. His/her work includes organizing sales visits, demonstrating and presenting products/services of Furama Resort Danang to its client in Hanoi. Furthermore, sales executive will coordinate with sales offices in Danang/HCMC and all departments of the hotel in developing and updating new products/services, handling proposals and maintaining business relationship with clients.
Duties and responsibilities:
· Identify business opportunities by identifying prospects and evaluating their position in the industry.
· Research and analyze sales options.
· Sell products by establishing contact and developing relationships with prospects; recommend solutions.
· Maintain relationships with clients by providing support, information, and guidance.
· Provide feedback of clients to direct supervisors/DOS/EAM and react with response on time.
· Research and recommend new opportunities.
· Recommend profit and service improvements.
· Identify product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
· Maintain quality service by establishing and enforcing organization standards.
· Maintain professional and technical knowledge by attending educational workshops; review professional publications.
· Establish personal networks; benchmark state-of-the-art practices; participate in professional societies.
· Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
· Makes weekly sales report and monthly market overview by collecting, analyzing, and summarizing information.
· Compose proposals/contracts/confirmations to clients
· Build up good relationship with sales person in Hanoi’s hotels.
· Participate in sales trips/sales blitz and/or other campaigns/activities of sales & marketing department and/or upon Sovico Holding’s request.
Quyền lợi được hưởng
• Provision of uniforms and duty meals.
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
• Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid-Autumn Festival, International Children's Day,...
Yêu cầu công việc
- Candidate with University Certificate
- Professional grooming
- Good Computer Skill
- Fluent in English (4 skills)
- Excellent Communication Skill
- Priority will be given to candidates with experience in Sales and Hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi