Việc làm Chuyển phát nhanh PCS

Cập nhật 26/09/2024 17:33
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH SỐ 1 - CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ CHUYỂN PHÁT NHANH PCS
Senior Officer, Virtual Customer Service(40001546)
Chuyển phát nhanh PCS
7 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

'Take responsibility for :

  • Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers

Key Accountabilities (1)
  • Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
  • Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
  • Onboard and take care new customers
  • Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
  • Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
  • Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
  • Take care customer, receive and handle customer issues
  • Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient

Key Accountabilities (2)
  • System: comply regulation & manage risks
  • Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
  • Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
  • Manage operational risks following guideline
  • Identify, report and participate in risk handling process
  • Comply regulation on information security and confidential

Key Accountabilities (3)
  • Human resource: develop people and build up organization culture

4.1.Develop individual capability

  • Fully attend training courses
  • Always find opportunity to learn and improve at work and in life
  • Actively build up development plan
  • Willing to share information, be ready to any changes happened
  • Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result

4.2.Build up organization culture

  • Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
  • Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
  • Effectiveness management: manage business plan and business result
  • Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
  • Report customer service activities to manager as request

Perform other tasks as requested by management

Key Relationships - Direct Manager
Manager of the unit

Key Relationships - Direct Reports
NA

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams inside and outside Divison

Key Relationships - External Stakeholders
Individual customers, competitors…

Success Profile - Qualification and Experiences
  • At least 5 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized
  • Able to conduct multi products conversation via virtual channels for products or take care efficiently customers in portfolio
  • Graduated from College or higher at any fields or sectors
  • Proficient in office software, banking software
  • English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH SỐ 1 - CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ CHUYỂN PHÁT NHANH PCS
Chuyển phát nhanh PCS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
40/12 Lam Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.

Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:

Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế

Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước

Dịch vụ Ecommerce

Dịch vụ Kho vận

Dịch vụ Hậu cần

Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu

Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu

Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.

Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn

“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi

Những nghề phổ biến tại Chuyển phát nhanh PCS

Bạn làm việc tại Chuyển phát nhanh PCS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chuyển phát nhanh PCS

Chuyển phát nhanh PCS

Click để đánh giá