'Take responsibility for :
- Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers
- Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
- Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
- Onboard and take care new customers
- Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
- Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
- Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
- Take care customer, receive and handle customer issues
- Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient
- System: comply regulation & manage risks
- Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
- Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
- Manage operational risks following guideline
- Identify, report and participate in risk handling process
- Comply regulation on information security and confidential
- Human resource: develop people and build up organization culture
- Fully attend training courses
- Always find opportunity to learn and improve at work and in life
- Actively build up development plan
- Willing to share information, be ready to any changes happened
- Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result
- Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
- Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
- Effectiveness management: manage business plan and business result
- Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
- Report customer service activities to manager as request
Key Relationships - Direct Manager
Manager of the unit
Key Relationships - Direct Reports
NA
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams inside and outside Divison
Key Relationships - External Stakeholders
Individual customers, competitors…
Success Profile - Qualification and Experiences
- At least 5 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized
- Able to conduct multi products conversation via virtual channels for products or take care efficiently customers in portfolio
- Graduated from College or higher at any fields or sectors
- Proficient in office software, banking software
- English proficiency: According to the policy in the each period
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi