This position will be responsible for pursuing and evaluating business opportunities, formulating and executing asset management strategies and plans for a global portfolio of assets.
Job Responsibilities
- Develop and execute investment transactions from end-to-end, including origination, research, deal evaluation and structuring, financial analysis (including financial modelling) and deal execution.
- Drives growth of the real estate portfolio by building relationships and supporting the origination of new investments and business opportunities.
- Formulate and execute marketing strategies to optimise income and realise the highest value of our assets.
- Responsible for the overall positioning of assets as well as the enhancement of cashflow and asset value.
- Review annual budgets and reports which cover the financial performance of the asset, leasing status, and rental collection.
- Work closely with the Property Manager to ensure that the asset is properly maintained, managed and compliant with regulations while building strong relationships with customers and coordinating with external parties like government authorities, brokers, etc.
- Other responsibilities include managing market intelligence and collating global market / industry information to ensure competitiveness of the Company’s products and services.
- Degree in Real Estate, Building, Business, Finance, Engineering or its equivalent.
- At least 12 years of experience in investment and asset management.
- Familiarity with real estate markets.
- Resourceful, have an analytical mind and proficiency in financial modeling.
- Good teamwork, strong initiative, good business and financial acumen, and great independence in working in a fast-paced environment.
(We regret that only shortlisted candidates will be notified. Mapletree Investments Pte Ltd shall not be responsible or liable to any recruitment firm or agency in connection with the receipt of any unsolicited information on any prospective candidate.)
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi