Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
Được thành lập từ tháng 10/2010 đến nay, PCS có trụ sở chính đặt tại Hà Nội và 5 chi nhánh đặt tại Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Nhật Bản, Mỹ, Trung Quốc.
Thành viên Ban Điều hành Công ty là những cá nhân đã có gần 20 năm kinh nghiệm ở vị trí điều hành cấp cao, cùng với hơn 300 cán bộ tài năng, năng động, tận tâm đang làm việc trên cả nước với các lĩnh vực kinh doanh như:
Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế
Dịch vụ Chuyển phát nhanh trong nước
Dịch vụ Ecommerce
Dịch vụ Kho vận
Dịch vụ Hậu cần
Dịch vụ Thông quan Xuất – Nhập khẩu
Dịch vụ Phân phối Hàng hóa Nhập khẩu
Trong đó, dịch vụ Chuyển phát nhanh (PCS courier) là dịch vụ cốt lõi của PCS.
Song hành cùng sự phát triển của PCS là 1 đội ngũ cán bộ công nhận viên tận tâm, tận lực, tâm huyết và trách nhiệm, luôn luôn cố gắng để mang lại lợi ích tốt nhất đến cho khách hàn
“ Mãi mãi sự tận tâm “ là phương châm làm việc của chúng tôi