Mô tả công việc
Duties and Responsibilities
- Receive guests from Hostess/Guest relation.
- Counseling and introducing customers to dishes, drinks, promotion, set menu, cigar …
- Record order information from guest, reconfirm with guest the exact name of food - drinks, quantity, special requirements ...
- Transfer order to cashier, kitchen, bar.
- Serve customers with food and drink.
- Check the dishes before serving the guests.
- Willing to respond to the legitimate requests of customers and enthusiastically respond to customers' inquiries with a warm, amiable and considerate attitude to guests.
- Make payment for customers in accordance with restaurant standards.
- Remember the names and habits (foods, drinks, special requests) of vip guests or patrons to show appreciation and make them happy.
- Clean up the dining table, set up a new table to prepare to serve the next guest.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Full benefits
- Service charge + tip
-13th month salary, ceremony, Tet
- The opportunity to experience high-end service.
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum of 1 years. Especially the F&B and Retail industry
3. Skills:
- Excellent guest service skills
- Good knowledge of food and beverage service
- Good English
- Prioritise candidates with backgrounds in luxury goods industry
- Good looking, profesional
Yêu cầu hồ sơ
Working Place: 74B Hai Ba Trung Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh city
Tòa Citadines Marina Halong là khách sạn đầu tiên tại Hạ Long được quản lý bới tập đoàn Ascott -Thương hiệu hàng đầu quốc tế về quản lý kinh doanh căn hộ dịch vụ và là thành viên của công ty Capitaland chuyên kinh doanh về bất động sản hàng đầu Châu Á. Với 580 phòng căn hộ sang trọng, trang thiết bị hiện đại cùng các tiện ích của tòa nhà. Một môi trường làm việc năng động, nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển. Chế độ phúc lợi tốt và bền vững cho mọi ứng viên khi có cơ hội làm việc tại Citadines Marina Hạ Long.