Mô tả công việc
• Provides information for guests within his/her field of competence or directs them to the right person
• Remains polite and courteous service at all times whatever customers may request
• Passes on any complaints to the supervisor and/or handles those concerning the restaurant immediately and sensibly, and keeps the supervisor informed
• Helps clean and tidy areas and equipment used during his/her work shift
• Maintains the stocks of products available for guests
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment
• Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
Yêu cầu công việc
• Vocational certificate in restaurant or café work or professional diploma in F&B, restaurants
• Have basic knowledge and skill of cashier (POS system) is a plus
• Languages: fluent in the national language and good spoken English
Yêu cầu hồ sơ
Please send your application online or via email
Tòa Citadines Marina Halong là khách sạn đầu tiên tại Hạ Long được quản lý bới tập đoàn Ascott -Thương hiệu hàng đầu quốc tế về quản lý kinh doanh căn hộ dịch vụ và là thành viên của công ty Capitaland chuyên kinh doanh về bất động sản hàng đầu Châu Á. Với 580 phòng căn hộ sang trọng, trang thiết bị hiện đại cùng các tiện ích của tòa nhà. Một môi trường làm việc năng động, nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển. Chế độ phúc lợi tốt và bền vững cho mọi ứng viên khi có cơ hội làm việc tại Citadines Marina Hạ Long.