Các phòng ban đang tuyển dụng tại Apex Global

Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Apex Global

Cập nhật 10/12/2024 12:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Apex Global
Senior, Quality Control - Business Development, Shopee
Apex Global
13 việc làm 109 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Develop and Implement Quality Standards:
  • Lead the creation and implementation of comprehensive quality standards for all product categories, including FMCG, fashion, electronics, and lifestyle products.
  • Ensure the standards align with customer expectations, regulatory requirements, and industry best practices.
  • Regularly review and update the quality standards to reflect product evolution, market changes, and emerging compliance requirements.
  • Inbound Product Inspection:
  • Monitor the quality of ongoing product lines in inventory, ensuring consistency in quality across all batches.
  • Analyze customer feedback and return data to identify trends in product quality and adjust inspection protocols or escalate issues through the Sourcing team.
  • Ongoing Product Quality Consistency:
  • Monitor the quality of ongoing product lines in inventory, ensuring consistency in quality across all batches.
  • Analyze customer feedback and return data to identify trends in product quality and adjust inspection protocols or escalate issues.
  • Compliance and Risk Management:
  • Ensure all products meet relevant safety regulations and legal requirements before being sold on the platform.
  • Conduct risk assessments for new product categories and implement measures to mitigate potential quality issues.
  • Customer Complaint Resolution:
  • Collaborate with the customer service team to investigate and resolve quality-related customer complaints.
  • Use customer feedback to refine quality standards and improve supplier quality.
  • Other tasks/duties assigned by Head of Department/ Line Manager.

Requirements

  • Bachelor's degree in business, supply chain management, or a related field (preferred).
  • 4-6 years of experience in quality control. Experience in e-commerce, retail.
  • Leadership experience, with the ability to develop and lead a QC team.
  • Proven ability to develop and implement quality standards for diverse product categories.
  • Excellent analytical and problem-solving skills, with a focus on continuous improvement.
  • Excellent communication, interpersonal abilities and collaborative attitude.
  • Strong organizational and time management skills to handle multiple purchasing order and suppliers.
  • Ability to work effectively in a team and adapt to changing priorities.
  • High ethical standards and integrity in procurement practices.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
16-18 Xuan Dieu Street, Ward 4, Tan Binh District

Apex Global Corporation là trung tâm cung cấp dịch vụ đào tạo quản lý CNTT với chất lượng vượt trội.

Khách hàng của chúng tôi là những tập đoàn, cty lớn tiêu biểu như: Tập đoàn Thế Giới Di Động, Tập đoàn VNPT, Tập đoàn VNG, Tập đoàn Viettel, Tập đoàn dầu khí PVN, Tập đoàn Central Group Vietnam, Tập đoàn Vilmar CLV, HSBC, Vietcombank, VP Bank, VIB Bank, AIG Insurance, hệ thống bệnh viện Hoàn Mỹ, Cổng thanh toán quốc gia Napas, Bộ Tài Chính, Kho bạc nhà nước, … 

APEX Global Corporation là nhà cung cấp dịch vụ tư vấn và đào tạo hàng đầu tại Đông Nam Á. Chúng tôi đang tập trung vào phát triển phần mềm, hệ thống quản lý IT/IS, quản lý dịch vụ CNTT và giải pháp kinh doanh. Chúng tôi đang chuyển giao kiến ​​thức và kinh nghiệm thông qua các phương pháp tiếp cận sáng tạo để giúp khách hàng đạt được thành công lớn hơn. Chúng tôi có một đội ngũ giảng viên và chuyên gia tư vấn chuyên nghiệp có kinh nghiệm thực tế trong môi trường doanh nghiệp quốc tế và địa phương. Thông qua đó, chúng tôi có thể mang đến những giá trị cao nhất cho khán giả và doanh nghiệp, đồng thời giúp họ nâng cao năng lực, lợi thế cạnh tranh.

Sứ mệnh của chúng tôi: Giúp khách hàng nâng cao năng lực và lợi thế cạnh tranh bằng cách chuyển giao kiến ​​thức và kinh nghiệm thông qua các phương pháp đổi mới.

Tầm nhìn của chúng tôi: Trở thành người dẫn đầu thị trường trong việc cung cấp dịch vụ đào tạo và tư vấn trên toàn cầu.

Những nghề phổ biến tại Apex Global

Bạn làm việc tại Apex Global? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Apex Global

Apex Global

Click để đánh giá