Mô tả công việc
- Overseeing and managing the restaurant operations.
- Ensuring and maintaining the smooth running of the department at all times.
- Establishing departmental standard operational procedures.
- Drafting headcounts, position rosters, and job descriptions.
- Holding daily staff briefings and assigning work schedules and stations.
- Supervising, coaching, and instructing all departmental staff.
- Developing F&B concepts in coordination with the General Manager.
- Planning, organizing, and executing annual and seasonal Food and Beverage promotion plans.
- Planning, developing, and calculating food menus and standard recipes.
- Planning and developing beverage menus.
- Make daily restaurant inspections and take corrective actions.
- Assignment of the management to the General Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive salary
- Friendly, young and dynamic yet challenging working environment
Yêu cầu công việc
• Graduated from University majoring in Economics, Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management and other related majors
• Minimum three years of experience (3) and two years of experience (2) in the hospitality industry
• Priority is given to candidates having worked in a similar position for international hotels/resorts and can start as soon as possible
• Fluency in English
• Good computer skills
• Empathy towards your customers and colleagues.
• Pride and attention to detail.
• Polished personal presentation with a warm, confident, and hospitable personality.
- Paid salary suitable to your ability skills and experiences
- Working in 4-5 star hotels with 05 years of experience and more than 02 years in the same position
Yêu cầu hồ sơ
- Send your CV TO Hoteljob or Contact: 028 3915 8126
Công ty cổ phần AZDIGI (AZDIGI) chuyên lĩnh vực cung cấp giải pháp chuyên về dịch vụ lưu trữ dữ liệu website (Web Server) và các giải pháp liên quan được hoạt động từ năm 2016.
Tuy là một công ty trẻ trong lĩnh vực này tại Việt Nam, nhưng AZDIGI đã khẳng định là là một trong những đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng những công nghệ tiên tiến trong ngành, giúp khách hàng có những trải nghiệm về sản phẩm và dịch vụ tốt nhất, mang lại sự ổn định tuyệt đối của website khách hàng để thúc đẩy quá trình tiếp thị hiệu quả, thành công.
Các phương châm của AZDIGI:
Định hướng phát triển: Challenge Accepted
Hỗ trợ khách hàng: Chúng tôi luôn thức để khách hàng được ngủ
Dịch vụ: Nói đến AZDIGI, nghĩ ngay đến uy tín và chất lượng