The role of PRUVenture Business Development Manager (BDM) is a sales management role and the jobholder directly report to Regional SAles Head.
The Jobholder is accountable for successfully execution of the PVA Urban strategies as well as achievement of the Gallerie business objectives.
The Jobholder has primary responsibility for establishment of a team of high-productive Pru-planner; and is accountable for managing the team daily sales activities; leading and driving them to achieve APE production; rolling out sales activities & business activation; and robust supporting Pru-Planners in career development.
- Business Development:
- Build & implement business action plan (quaterly/ monthly/weekly) for delegated sales team following the Gallerie strategy & direction.
- Be responsible for APE contribution by leading Pru-Planners to consistently achieve and exceed the APE production; managing Pru-Planners’ daily sales activities and the roll out of business activation plans to support for prospect creation and Urban customer attraction.
- Be responsible for effectively managing Pru-Planner sales team by monitoring & advising Pru-Planners' structured day; keeping track of Pru-Planners’ attendance; monitoring and supporting for customer calling program.
- People Management:
- Providing on-the-job coaching and sales counselling to Pru-Planner; conducting Joint-Field-Work (JFW) and providing them with a constructive feedback for improvement; ensuring Pru-Planners are well equipped with all the necessary skills for achieving an effective customer approach.
- Be responsible for Pru-Planner recruitment by supporting for Pru-Planner sourcing, proactively involving in the selection & recruitment process to achieve monthly target of new recruits; and accountable to attract and retain Pru-Planners.
- Be responsible for coordinatively implementing of the EDP Program and supporting Pru-Planners to pursue learning and development plan; and ensuring Pru-Planners are strictly adherence to the training requirements.
- Operation, Risk Management & Others:
- Be accountable for fostering a compliance culture as well as managing operational & compliance risks by liaising with the Compliance Coordinator to implement PVA internal controls & Group Compliance Policies.
- Direct the enforcement of need-based sales process, policies & procedures, local regulations, internal control & operational risks to ensure full adherence to PVA legal and regulatory requirements across the functional area of the Gallerie South/North.
- Other tasks and projects as assigned by managers.
- Educational background and professional experience
- College Degree
- 3-5 years of experience in frontline sales & customer management
- Experience with proven record on coaching & training subordinates
- Working experience in Finance & Banking, Insurance industry is an advantage
- Basic command of English in both writing and speaking
- Competencies
- Sales & Services Management; Sales Coaching techniques
- Analytical Thinking, Planning and Organizing
- Resilience
- Interpersonal Sensitivity, Team Building & Motivation and Talent Magnet
- Persuasive and influencing; Communication and Negotiation
- Problem Solving
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên
Review GTE LOCALIZE ., JSC
Mức lương cao và đồng nghiệp tuyệt vời (GL)
Công ty tốt
Lợi ích lớn