Mô tả công việc
• Manage a fully integrated communications calendar for the Hotel around events, food and beverage, public holidays, need periods
• Establish and maintain a relationship with Key local press, local media
• Liaise with the regional Communications team to maximize communications exposure
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) is fully aligned with the hotels positioning and brand.
Social Media:
• Set-up, manage social media accounts and sharing sites as relevant to the hotels markets (Facebook, Twitter, You Tube, Flickr etc) and develop social networks
• Effectively manage the hotel’s content and images through conducting regular website audits
• Manage online advertising for conference and catering and food and beverage activity at the hotel
• Monitor various media for positive and negative comments and discussions about the Hotel (Tripadvisor, Blogs, Forums). Take part in conversations and answer comments as a mediator
• Recommend new alternatives or ideas to develop the Hotel’s online marketing strategies
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law
- Professional working environment. Care about your career advancement
Yêu cầu công việc
- Minimum 03 year’s experience in a similar position
- Be creative and innovative. Must be able to think differently.
- Be very proficient in Microsoft applications
- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills
- Be able to work effectively as part of a dynamic team.
- Must enjoy spending time on Facebook, Twitter, Youtube ect…
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công ty cổ phần bảo hiểm OPES ra đời từ 2018, Bảo hiểm số OPES không chỉ mang lại giải pháp bảo vệ toàn diện cho bạn & gia đình, cộng đồng, mà còn là người bạn đồng hành, cùng bạn trải nghiệm cuộc sống!
CÔNG NGHỆ nằm trong DNA của OPES, để từ đó bắt đầu hành trình chuyển đổi số hóa trên nền tảng Bảo hiểm trực tuyến; hiện thực hóa giấc mơ trở thành Nhà Bảo hiểm số tiên phong tại Việt Nam và mang tới trải nghiệm mới tối ưu cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm OPES Care
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team Building
- Hoạt động văn hóa
Lịch sử thành lập
- Tháng 3/2018, OPES được cấp giấy phép thành lập và hoạt động bởi Bộ Tài chính
- Tháng 7/2018, Triển khai kế hoạch và xây dựng nền móng phát triển kinh doanh
- Tháng 3/2019, Chính thức đi vào hoạt động kinh doanh và triển khai (FDC) qua ứng dụng/ website
- Tháng 12/2020, Đạt 750 tỷ đồng phí bảo hiểm gốc
- Tháng 5/2021, Đạt mốc 1.000 tỷ đồng phí bảo hiểm gốc
- Năm 2022, Công ty bảo hiểm phi nhân thọ đầu tiên tích hợp “Công nghệ Telematics” vào bảo hiểm ô tô (O CAR) tại Việt Nam
Mission
Tiên phong trong ứng dụng công nghệ để nâng cao chất lượng cuộc sống cộng đồng bằng các sản phẩm bảo hiểm số đơn giản, tiện lợi