Việc làm BÊ TÔNG HỒNG HÀ

Cập nhật 22/08/2024 21:13
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BÊ TÔNG HỒNG HÀ
Field Sales Assistant Manager
BÊ TÔNG HỒNG HÀ
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

Position summary:
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN BÊ TÔNG HỒNG HÀ
BÊ TÔNG HỒNG HÀ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Bê tông Hồng Hà là một doanh nghiệp sản xuất và cung ứng chuyên nghiệp bê tông thương phẩm

Thành lập từ năm 1996, với trên 25 năm kinh nghiệm, Bê tông Hồng Hà sản xuất và cung cấp bê tông thương phẩm cho các loại công trình xây dựng dân dụng (cao ốc chung cư, văn phòng, thương mại), công nghiệp, hạ tầng cơ sở (dự án cầu đường, khu công nghiệp) trong khu vực thành phố Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, và những vùng lân cận. Các công trình đòi hỏi kỹ thuật phức tạp đã thực hiện như bê tông cọc nhồi, đúc trượt liên tục, bể chứa nước, bê tông khối lớn, dầm chuyển, vv...

Là doanh nghiệp sản xuất và cung ứng chuyên nghiệp bê tông thương phẩm, hoạt động theo giấy phép kinh doanh số: 3700723585 ngày 25-03-2020.

Văn phòng chính: 

Lô 84, đường số 5, KCN Sóng Thần 1, P. Dĩ An, TP. Dĩ An, Bình Dương.
hongha@hhb.vn 

Các Xí nghiệp:

Xí Nghiệp 1: (1996), Lô 84, đường số 5, KCN Sóng Thần 1, Dĩ An, Bình Dương - 0931 771 856
Xí Nghiệp 3: (2005), xã Tân Phước Khánh, Tân Uyên, Bình Dương - 0931 771 703
Xí Nghiệp 4: (2007), xã Tân Định, Bến Cát, Bình Dương - 0931 771 740
Xí Nghiệp 5: (2013), Cảng Thanh Phước, Gò Dầu, Tây Ninh - 0931 771 705
Xí Nghiệp 6: (2014), Nam Sài Gòn, P7, Q8, Hồ Chí Minh - 0931 771 346
Xí Nghiệp 7: (2016), KCN Minh Hưng III, Chơn Thành, Bình Phước - 0931 771 702
Xí Nghiệp 9: (2017), Phú Hữu, Quận 9, Hồ Chí Minh - 0931 771 730

Chứng nhận ISO 9001:2015: của tổ chức chứng nhận EFC, IAF

Những nghề phổ biến tại BÊ TÔNG HỒNG HÀ

Bạn làm việc tại BÊ TÔNG HỒNG HÀ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BÊ TÔNG HỒNG HÀ

BÊ TÔNG HỒNG HÀ

Click để đánh giá