(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
Sức khỏe là tài sản lớn nhất của con người. Được chăm sóc sức khỏe một cách tận tâm và tận tình là nhu cầu tất yếu của những người không may mắc bệnh.
Không chỉ góp phần làm giảm gánh nặng cho hệ thống chăm sóc sức khỏe Quốc gia, Bệnh viện Đa khoa còn là địa điểm khám chữa bệnh chất lượng cao dành cho đông đảo người dân.
Bệnh viện Đa khoa Hà Thành được đầu tư bài bản trang thiết bị và cơ sở vật chất hiện đại, đạt chuẩn ISO 15189:2012 và ISO 9001:2015, đảm bảo sự chính xác, an toàn trong quá trình chẩn trị bệnh. Hệ thống phòng nội trú đầy đủ tiện nghi, thoáng mát, tạo cảm giác an tâm, thoải mái cho người bệnh.