Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
BTGroup hoạt động đa ngành được thành lập vào năm 2012 bởi các sáng lập viên và lãnh đạo điều hành là những chuyên gia trên 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực đầu tư, quản lý danh mục, chuyên gia tài chính – chứng khoán, khởi nghiệp và quản trị doanh nghiệp.
Với đội ngũ chuyên gia và chuyên viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm, được đào tạo bài bản trong và ngoài nước, #BTGroup tự hào khi đang quản lý danh mục đầu tư cổ phiếu tại các doanh nghiệp niêm yết và hàng chục các công ty thành viên hoạt động trong các lĩnh vực như Giáo dục, Thương mại, Dịch vụ, Nông nghiệp, Bất động sản.
Chúng tôi chia sẻ niềm đam mê và cùng đồng hành trên con đường thành công của nhà đầu tư với phương châm và mục tiêu hoạt động là phát triển bền vững và ổn định.