Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Chăn nuôi / Thú y
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân

Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Vận tải

Việc làm Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân

Cập nhật 28/08/2024 21:34
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân
Trade Admin
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Responsibility:

- Upload local price on system, instruct contract team to reallocate future prices and confirm final price, commission to relatives.

- Update the latest data of Crush Position, Trade Slip, crush margin etc., before the market opening,

- Reconcile future position, cash position, accrual report, discrepancy between trading file and system, etc.

- Produce and distribute various of daily and monthly report such as JV report, OPN report, sale report, washout list, draft flash report, draft forecast file and planner file etc., effectively and on time.

- Sorted bean costing, summarizing data and working with traders to calculate transferred price for bean from crush to sorted bean or vice versa (if any).

- Market update and commentary on market trend to support for commercial and trading team to make better use of it for business operation and development.

- Cooperate with Commercial, Finance and Logistics to manage the contract conversion process, Commodities stocks and costing reconciliation, maintain reliable data in system, doing pricing.

- Analysis on any gap / differences between the standard / estimation / accrual and the actual on commercial and logistics costs (highlight the abnormal cases with reason / nature / root cause and propose the improvement (if any).

- Support to work with CS or customers on BAS trades if requested.

- Ad-hoc and reports upon request.

2. Benefits:

- Have opportunities to go overseas for business trip/ training/ annual company trip, etc.

- Get trained in professional environment with experts from Corporation subsidiaries in other countries.

- Attractive salary and bonus: annual salary review, 13th month salary, annual performance bonus.

- Holiday and Tet bonus, monthly benefit, etc.

- Shuttle bus from Vung Tau, Long Thanh, Ho Chi Minh City.

- Premium 24/7 health & accident insurance and premium periodic health checkup package.

- 12 annual leave days per year and increase 1 day for each 3 years.

- Gifts on special occasions: Childbirth, wedding, birthday, year-end gift, mid-autumn gift, dedication award, women day, lucky money, lucky draw…

- Comfortable, creative and dynamic working environment.

- Working time from Monday to Friday.

3. Working location:

6th floor, Royal tower A, Royal Center building, 235 Nguyen Van Cu st., Nguyen Cu Trinh Ward, District 1, HCM city.

Yêu Cầu Công Việc

- University graduate major and above, with the major in Foreign Trade, Finance, Accounting, Economics, or related field.

- Minimum 2 years corresponding position experience at multinational companies. Experience in trading company is an advantage.

- Knowledge on accounting and export/import is a plus.

- Fluent in English verbal, writing and reading.

- Fluent with MS. Office, especially Excel, proficient use of SAP.

- Good in logical thinking; Attention in detail.

- Willing to learn and positive attitude.

- Able to work under high pressure, independently, responsible, adaptability and proactive, .

- Flexible on working hours.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Cơ hội huấn luyện: Oversea training
  • Độ tuổi: 22 - 40
  • Thời gian làm việc: 8:00-17:00, Monday to Friday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân
Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà HOSE, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, TP.HCM

Với hơn 20 năm kinh nghiệm trong ngành chăn nuôi, cùng sứ mệnh "Thịt heo sạch từ trang trại đến bàn ăn". Hệ thống VĨNH TÂN đã và đang phát triển về quy mô và chuỗi cung ứng khép kín theo mô hình tiêu chuẩn 3F (Feed- Farm-Foods). Do nhu cầu mở rộng, chúng tôi tìm kiếm nguồn nhân lực đủ TÂM và TẦM để đồng hành cùng Hệ Thống Vĩnh Tân nuôi dưỡng khát vọng, chinh phục và lan tỏa giá trị chăn nuôi SẠCH CHUẨN tại thị trường Việt Nam - Vĩnh Tân Group - Đổi mới vì thành công của bạn​.

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân

Công ty cổ phần chăn nuôi Vĩnh Tân

Click để đánh giá